وبلاگ

درب ضد سرقت شیشه خور

درب ضد سرقت شیشه خور

درب ضد سرقت شیشه خور

درب ضد سرقت شیشه خور یکی از جدیدترین و به‌روزترین انواع درب ضدسرقت است. ظاهر جذاب و زیبای این در باعث شده تا از آن بیشتر به عنوان درب اصلی ساختمان‌های مسکونی و اداری یا برای ورودی لابی استفاده شود. درب ضد سرقت شیشه خور از یک بخش شیشه‌ای و یک بخش چوبی تشکیل می‌شود. بخش شیشه‌ای عموما به شکل ساده یا طرحدار تولید می‌شود و بخش چوبی نیز ترکیبی از روکش راش و رنگ پلی اورتان دارد. چهارچوب‌های رایجی که برای درب ضد سرقت شیشه خور استفاده می‌شود نیز ساده و روکوب‌دار هستند. در این مقاله به معرفی این نوع از درب‌های ضدسرقت می‌پردازیم.
اگر زیبایی درب ورودی ساختمان شما به اندازه امنیت آن برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم از درب ضد سرقت شیشه خور ایساتیس در استفاده کنید. ما در ایستایس در به تولید و فروش انواع درب‌های ضدسرقت ایرانی و ترک توسط نیروهای مجرب و حرفه‌ای می‌پردازیم. برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما یا خرید انواع مختلف درب ضد سرقت شیشه خور می‌توانید با ما به شماره تلفن 09121303655 تماس حاصل نمایید. ما بر اساس طرح، سایز و ابعاد مورد نظر شما درب ضد سرقت ساختمان شما را به شکل سفارشی در کمترین زمان ممکن آماده کرده و در محل مورد نظرتان نصب می‌نماییم.

درب ضد سرقت شیشه خور

درب ضد سرقت شیشه خور - شرکت ایساتیس‌ در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

امنیت این محصول چگونه است؟

امروزه انواع مختلفی از درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. از جمله:
1- درب ضدسرقت ترک
2- درب ضدسرقت ایرانی
3- درب ضدسرقت چینی
4- درب ضدسرقت شیشه خور
بدنه تمام انواع درب ضد سرقت به شکل یکدست و یکپارچه تولید و ساخته می‌شوند که امنیت درب را بالا می‌برد. اگر مانند درب‌های معمولی از شیشه‌های عادی برای زیباسازی و دیدن سمت دیگر درب‌ ضدسرقت استفاده شود، سارقین می‌توانند به راحتی شیشه را بشکنند یا ذوب کنند و  از سوراخ ایجاد شده به داخل ساختمان نفوذ کنند یا اینکه با وسایل مخصوص درب را باز کنند. از این رو از امنیت درب به شکل محسوس کاستی می‌شود. شاید این سوال برای شما ایجاد شود که چطور درب‌ ضدسرقت شیشه خور امنیت را حفظ می‌کند؟ پاسخ در این است که این نوع از درب ضدسرقت نیز بدنه‌ای یکپارچه و یکدست، مانند سایر درب‌های ضد سرقت، و طراحی‌های خاصی برای بیشتر کردن امنیت دارد. شیشه این درها فقط برای زیباسازی هستند و در بدنه‌ در استفاده نمی‌شوند.

امنیت این محصول چگونه است؟

درب ضد سرقت شیشه خور - شرکت ایساتیس‌ در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

ویژگی‌های درب ضد سرقت شیشه خور

مهم‌ترین نکته در مورد درب ضد سرقت شیشه خور، استفاده از شیشه در کنار چوب و بهره‌وری از تکنولوژی پیشرفته برای تامین امنیت ساختمان است. این موضوع درب ضد سرقت شیشه خور را بسیار جذاب و شکیل و در عین حال ایمن و غیرقابل نفوذ می‌کند. چند ویژگی مهم دیگر برای این نوع از درب‌های ضدسرقت نیز وجود دارد. مثلا :
1- شیشه‌های درب در برابر انواع مختلف اسید یا ضربه ایمن هستند و نمی‌توان آنها را شکست یا ذوب کرد.
2- می‌توان انواع گوناگون دستگیره‌ها و قفل‌های شرکت کاله را برای افزایش امنیت، روی درب ضد سرقت شیشه خور نصب کرد.
3- این نوع درب‌ها از سازه فلزی به عنوان اسکلت درب بهره می‌برند که درب را ایمن می‌کند.
4- شیشه درب ضد سرقت شیشه خور نور را منتقل نمی‌کند و در نتیجه نمی‌توان سمت دیگر را دید.
5- طراحی‌ها و مواد مختلفی برای تولید این نوع از درب استفاده می‌شوند که باعث می‌شود به راحتی مطابق سلایق مختلف یا برای کاربردهای مختلف، هم مسکونی و هم اداری، قابل استفاده باشند. در انتخاب درب ضد سرقت شیشه خور محدودیتی وجود ندارد. به عنوان مثال شیشه این نوع از درب در اندازه‌های مختلف و در طرح‌های گوناگونی وجود دارد. همچنین درب ضد سرقت شیشه خور را می‌تواند به طور سفارشی و در ابعاد مختلف تولید کرد. روکش‌های چوب مورد استفاده در درب انواع مختلفی دارند و مشتریان می‌توانند بر اساس سلیقه یا نیاز خود از میان بهترین روکش‌ها انتخاب کنند. همچنین رنگ شیشه و در نیز کاملا بر اساس سلیقه مشتری تغییر می‌کند.

امروزه انواع مختلفی از درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. از جمله: ۱- درب ضدسرقت ترک ۲- درب ضدسرقت ایرانی ۳- درب ضدسرقت چینی ۴- درب ضدسرقت شیشه خور بدنه تمام انواع درب ضد سرقت به شکل یکدست و یکپارچه تولید و ساخته می‌شوند که امنیت درب را بالا می‌برد. اگر مانند درب‌های معمولی از شیشه‌های عادی برای زیباسازی و دیدن سمت دیگر درب‌ ضدسرقت استفاده شود، سارقین می‌توانند به راحتی شیشه را بشکنند یا ذوب کنند و از سوراخ ایجاد شده به داخل ساختمان نفوذ کنند یا اینکه با وسایل مخصوص درب را باز کنند. از این رو از امنیت درب به شکل محسوس کاستی می‌شود. شاید این سوال برای شما ایجاد شود که چطور درب‌ ضدسرقت شیشه خور امنیت را حفظ می‌کند؟ پاسخ در این است که این نوع از درب ضدسرقت نیز بدنه‌ای یکپارچه و یکدست، مانند سایر درب‌های ضد سرقت، و طراحی‌های خاصی برای بیشتر کردن امنیت دارد. شیشه این درها فقط برای زیباسازی هستند و در بدنه‌ در استفاده نمی‌شوند.

درب ضد سرقت شیشه خور - شرکت ایساتیس‌ در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

درب ضد سرقت لابی شیشه خور

یکی از پرطرفدارترین انواع درب ایساتیس در، درب ضدسرقت لابی شیشه خور است که با کیفیت بسیار بالا و شکیل تولید می‌شود. ما در ایساتیس در، درب لابی شیشه خور را بر اساس سفارش مشتریان در ابعاد مختلف و به شکل سفارشی تولید می‌کنیم. بعضی از خصوصیات درب ضدسرقت لابی شیشه‌خور موارد زیر هستند:
1- این نوع از درب ضدسرقت تولید کشور ترکیه است و در ایران مونتاژ می‌گردد.
2- سازه درون آنها کاملا و یکپارچه فلزی و از جنس فولاد است.
3- چارچوب این نوع از درب ضخامتی معادل 18 سانتی‌متر دارد.
4- روکش این درب چوبی است و روکش راش استفاده می‌شود و رنگ پلی اورتان ترکیه را دارد.
5- رویه‌ی درب 10 میلی‌متری می‌باشد.
6- از یراق آلات کاله ساخت کشور ترکیه در این نوع از درب استفاده می‌شود که 5 سال ضمانت دارند.
7- می‌توان انواع دستگیره و قفل‌ها را روی آن نصب نمود.
8- می‌توان از شیشه‌ با شرایط خاصی در این نوع درب‌ها استفاده کرد.
9- این نوع از درب در سایز و اندازه مختلف، برای لابی‌ به شکل سفارشی و متنوع ساخته می‌شود.
10- می‌توان بر اساس سلیقه مشتریان رنگ شیشه و رنگ درب را تغییر داد.
11- می‌توان بر اساس سلیقه مشتریان طرح شیشه و طرح درب را نیز عوض کرد.
12- به علت فرمول شیمیایی خاصی که در شیشه این نوع از درب بکار می‌رود، امکان دیدن سمت دیگر شیشه وجود ندارد که امنیت درب را بالا می‌برد.
13- درب ضدسرقت لابی شیشه خور مانند سایر درب‌های ضدسرقت کاملا امن است و ساختمان را از ورود سارقین محفوظ نگه می‌دارد و شیشه فقط برای زیباتر کردن ظاهر درب است.

درب ضد سرقت لابی شیشه خور

درب ضد سرقت شیشه خور - شرکت ایساتیس‌ در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه و درب ضد سرقت دو لنگه

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه معمولا به عنوان درب‌های لابی بکار می‌رود و گاهی نیز برای درب ورودی ساختمان از این نوع درب استفاده می‌شود. طراحی کلی درب ضد سرقت یک و نیم لنگه دو طرف شیشه خور و وسط طرح با ویژگی ضد سرقت می‌باشد. دو طرف درب باز نمی‌شوند و ثابت هستند و فقط قسمت وسط باز و بسته می‌شود. ما سال‌هاست در ایساتیس در به تولید انواع درب ضد سرقت با بهترین کیفیت و امنیت برای شما عزیزان مشغول هستیم و برای تولید درب‌های ضد سرقت یک و نیم لنگه از بهترین متریال و مواد موجود در بازار استفاده می‌کنیم. بعضی از ویژگی‌های درب‌ ضدسرقت یک و نیم لنگه موارد زیر هستند:
1- بخش داخلی درب و چارچوب آن از ورق ضخیم فولادی تشکیل می‌شود و بخش دیگر درب از شیشه است.
2- از عایق صدا و حرارات درون درب ام دی اف 10 میلی‌متری استفاده می‌شود.
3- یراق درب ضدسرقت یک و نیم لنگه از برند کاله ترکیه هستند و به مدت 5 سال ضمانت دارند.
4- لولاهای درب یک و نیم لنگه ضدسرقت، جنس خیلی محکم و پرقدرتی دارند با توجه به وزن درب و ضخامت چارچوب از داخل ساختمان نیز دیده می‌شوند. معمولا از 4 لولا یا بیشتر برای درب‌های یک و نیم لنگه ورودی ساختمان استفاده می‌شود.
5- روکش‌ها و رویه درب ضدآب و ضدآفتاب هستند تا در طولانی مدت در معرض شرایط جوی و نور خراب نشوند.
6- جنس چوب درب ضدسرقت یک و نیم لنگه می‌تواند چوب روس، راش بلوط، چوب گردو و غیره باشد. درب‌های چوب روس کم‌هزینه‌ترین و درب‌های چوب گردو پرهزینه‌ترین انواع درب ضدسرقت یک و نیم لنگه هستند. بهترین انتخاب برای درب لابی جنس راش بلوط یا گردو می‌باشد چون این دو جنس چوب مقاومت بالاتری نسبت به بقیه دارند.
7- امکان تولید درب ضدسرقت یک و نیم لنگه با طرح‌های مختلف و رنگ‌های متنوع وجود دارد که می‌توان آن را با سلیقه مشتری تطبیق داد و در کنار یک درب ایمن و باکیفیت، ظاهری مطلوب به درب داد.
درب ضدسرقت دو لنگه نیز مانند درب یک و نیم لنگه محکم و ایمن است و می‌تواند به عنوان درب لابی یا در بعضی موارد به عنوان ورودی ساختما‌ن‌ها استفاده شود. با این حال چون تعداد لنگه بیشتری دارد، هزینه‌ گران‌تری نسبت به درب یک و نیم لنگه دارد.

درب ضد سرقت یک و نیم لنگه و درب ضد سرقت دو لنگه

درب ضد سرقت شیشه خور - شرکت ایساتیس‌ در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

نکات مهم در خرید درب ضد سرقت شیشه خور

درب‌های چوبی معمولا به نظر مردم زیباتر و شیک‌تر هستند و می‌توانند با معماری‌های مختلف سازگار باشند. اما برای خرید درب ضد سرقت شیشه خور باید نکات خاصی را مورد توجه دهید تا عمر مفید درب شما افزایش یابد. این نکات بیشتر به چوبی بودن یا جنس ام‌دی‌اف درب برمی‌گردند.
از جمله مواردی که باید حین انتخاب درب مناسب ساختمان یا ویلا در نظر داشته باشید، جهت تابش نور آفتاب و وزش باد (چون در روزهای بارانی باعث می‌شود باران با درب برخورد کند) هستند.
نور خورشید در طولانی مدت می‌تواند ترک‌های مویی روی درب چوبی ایجاد کند یا باعث موج‌دار شدن درب شود. انتخاب جنس چوبی برای درب‌هایی که به سمت شمال هستند مناسب است اما اگر درب ساختمان شما به سمت غرب، شرق یا جنوب است در معرض نور شدید و مستقیم آفتاب خواهدبود و بهتر است بجای درب چوبی، از درب فلزی سبک کلاسیک یا مدرن استفاده کنید.
همچنین برای کاهش برخورد نور خورشید با درب چوبی می‌توان آفتاب‌گیر یا طاق‌نما برای آن نصب نمود که علاوه بر جلوگیری از تابش نور به درب، زیبایی ورودی ساختمان را بالا می‌برد.
برای زیباتر شدن درب‌های چوبی معمولا از شیشه، CNC و یا چوب و طرح‌های برجسته نیز در طراحی درب استفاده می‌شود. همچنین افزایش سایز و ابعاد درب ورودی می‌تواند آن را شکیل‌تر و جذاب‌تر کند.
انواع گوناگون درب ضد سرقت در بازار موجود است که در کیفیت‌های مختلفی به مشتریان ارائه می‌شوند. بهتر است برای انتخاب درب مناسب انواع مختلف را بررسی کنید. ما در ایساتیس در انواع متنوع درب ضدسرقت را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌کنیم. همچنین برای انتخاب درب مناسب می‌توانید از ما مشاوره دریافت کنید. در نهایت می‌توانید درب را با سلیقه و سایز مطلوب خود به ما سفارش دهید.

نکات مهم در خرید درب ضد سرقت شیشه خور

درب ضد سرقت شیشه خور - شرکت ایساتیس‌ در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

رنج قیمت درب ضد سرقت شیشه خور

درب‌ ضد سرقت شیشه خور در قیمت‌های مختلفی ارائه می‌شود. قیمت نهایی این نوع از درب‌ها به موارد مختلفی بستگی دارد که می‌تواند هزینه تمام شده درب را افزایش یا کاهش دهد. بعضی از موارد اثرگذار در قیمت درب ضدسرقت شیشه خور در زیر آمده‌اند:
1- زیرسازی درب
2- نوع شیشه‌ای که در درب بکار می‌رود.
3- ضخامت شیشه استفاده شده
4- مدل قفل ضدسرقتی که درون درب نصب می‌شود.
قفل درب خود تنوع بسیار بالایی دارد و برندها و کیفیت‌های مختلفی از قفل‌ها در بازار وجود دارد که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت نهایی درب ضدسرقت بگذارد.
به علاوه در نظر داشته باشید که ارزش ارز و دلار امروزه به شدت در نوسان است و در هر لحظه قیمت اجناس تغییر می‌کند. از رو برای پیدا کردن قیمت دقیق و تمام شده درب ضد سرقت بهتر است همان زمانی که تصمیم به خرید درب ضد سرقت گرفتید اقدام کنید چون قیمت‌های قبل از آن احتمالا دچار تغییر می‌شوند.

درب ضد سرقت شیشه خور ایساتیس در 09121303655 7 min

درب ضد سرقت شیشه خور - شرکت ایساتیس‌ در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی درب ضد سرقت شیشه خور پرداختیم. این نوع از درب ضد سرقت ظاهری از شیشه و چوب دارد و انتخابی زیبا و باشکوه برای ورودی لابی یا درب ورودی اصلی ساختمان‌های اداری و مسکونی است. بخش چوبی این نوع از درب، روکش چوب راش و رنگ پلی اورتان دارد که علت جذابیت درب نیز همین است. بیشتر درب‌های ضدسرقت شیشه‌ای که در ایران تولید می‌شوند چارچوب ساده فلزی یا روکوب‌دار دارند. قسمت شیشه‌ای درب نیز می‌تواند شکل ساده یا طرح‌دار داشته‌باشد.
در ادامه به ویژگی‌های درب ضد سرقت شیشه خور، درب ضدسرقت لابی شیشه خور، درب ضد سرقت دو لنگه و یک و نیم لنگه، نکات مهم در خرید درب ضدسرقت شیشه‌ای و رنج قیمت درب‌های شیشه‌ای ضدسرقت پرداختیم.
چنانچه قصد خرید درب ضدسرقت را دارید امیدواریم این مقاله به شما در تصمیم‌گیری کمک کرده‌باشد. همچنین توجه داشته‌باشید که امروزه افراد زیادی اقدام به تولید درب‌های ضدسرقت بی‌کیفیت و ناامن می‌کنند و آنها را به مشتریان ناآگاه می‌فروشند. از آنجا که اصل امنیت ساختمان شما به درب ورودی وابسته است، انتخاب صحیح و آگاهانه در مورد درب ضد سرقت بسیار حیاتی و مهم است. از این رو توصیه می‌کنیم به سال‌ها تجربه ما در ایساتیس در اعتماد کنید. برای تماس با ما در جهت خرید درب ضد سرقت شیشه خور می‌توانید با شماره تلفن 09121303655 تماس حاص کنید. مشاوارن ما شما را در انتخاب درب مناسب و با بودجه متناسب یاری می‌نمایند. همچنین ما آماده هستیم تا درب مورد نظر شما را بر طبق ابعاد و طرح و سلیقه شما مهیا و در مکان مورد نظر شما نصب نماییم. برای خرید درب می‌توانید به سایت ایساتیس به نشانی اینترنتی www.isatisdoor.com نیز مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *