وبلاگ

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت

از جمله اجزای پرکاربرد که در درب ضد سرقت به کار برده می‌شود، چشمی دیجیتال درب ضد سرقت می‌باشد. در این مقاله در رابطه با چشمی و کاربردهای آن مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم داد پس بهتر است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
زمانی به اهمیت چشمی پی خواهید برد که در یک ساختمان پر رفت و آمد زندگی نمایید. از جمله کاربردهای مهم استفاده نمودن از چشمی‌های درب ضد سرقت، ذخیره کردن ویدیو و عکس از افراد مراجعه کننده می‌باشد. در صورتی که شما در منزل و یا محل کار خود حضور نداشته باشید می‌توانید با استفاده از وای فای رفت و آمد‌هایی را که در مکان مورد نظر شما صورت می‌پذیرد کنترل نمایید. چشمی دیجیتال درب ضد سرقت یک نمایشگرLCD  دارد و به همین علت تصاویر را می‌تواند با بالاترین کیفیت ذخیره نماید. قبل از اینکه این چشمی‌ها به بازار عرضه شود بر روی بیشتر درب‌های منازل انواع چشمی‌های ساده نصب بود که فقط امکان نگاه کردن به یک زاویه محدود وجود داشت.
در صورتی که شما عزیزان قصد تهیه درب ضد سرقت را دارید می‌توانید این محصول را از مجموعه ایساتیس در تهیه نمایید. مجموعه ایساتیس در تولید‌کننده و عرضه‌کننده انواع درب ضد سرقت ایرانی و ترک با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد. محصولات تولید شده در این مجموعه از انواع متریال درجه یک تولید شده اند و شما می‌توانید برای سالیان متمادی و با خیال راحت از این محصولات استفاده نمایید. جهت اطلاع از مدل‌های مختلف محصولات، قیمت آن‌ها و نیز مشخصات محصول مورد نظر خود می‌توانید با شماره تماس 09121303655 تماس حاصل فرمایید.

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت چیست؟

چشمی دیجیتال  digital door viewer (چشمی هوشمند درب آپارتمان)،  در حقیقت دستگاهی می‌باشد که پشت درب ورودی آپارتمان و به جای چشمی‌های قدیمی نصب می‌گردد و صاحب خانه می‌تواند با وضوح بسیار بالا جلوی درب منزل خود را ببیند و اگر نیاز بود عکس‌برداری نیز انجام دهد. برای انواع درب ضد سرقت بهترین گزینه‌های موجود برای چشمی، استفاده نمودن از چشمی‌های دیجیتال درب ضد سرقت می‌باشد.
شما با نصب چشمی دیجیتال می‌توانید امنیت محل کار خود را تا چندین برابر افزایش دهید. در حقیقت می‌توان گفت که چشمی درب دیجیتال یک سیستم دوربین مداربسته می‌باشد که شما می‌توانید پشت درب محل کار و یا منزل خود را به وسیله آن مشاهده نمایید و بسیار آسان بر روی انواع درب‌های ضد سرقت و درب‌های معمولی، همانند چشمی‌های اپتیکال نصب می‌گردد.
کاربرد چشمی دیجیتال مشاهده نمودن افراد در پشت درب منزل و یا محل کار می‌باشد. چشمی دیجیتال با بهره‌گیری از تکنولوژی حرفه‌ای توانسته است جای چشمی‌های معمولی را بگیرد و به طور حتم در مقایسه با چشمی‌های معمولی مزیت‌های بسیار بیشتری را دارا می‌باشد. زمانی که به جهت خرید چشمی درب هوشمند به بازار مراجعه می‌کنید احتمالاً متوجه این مسئله خواهید شد که چشمی‌های گوناگونی با قیمت‌های متفاوتی در بازار موجود می‌باشد به همین علت ممکن است تصمیم گیری برای شما اندکی مشکل شود. در حقیقت می‌توان گفت که چشمی الکترونیکی درب منزل دستگاهی با قیمت مناسب است که موجب افزایش امنیت محل کار و منزل شما خواهد شد. این امکان را خواهید داشت که ارتباط را در میان این نوع چشمی در و گوشی تلفن همراه با استفاده از اینترنت مکان مورد نظر و اپلیکیشنی که بر روی تلفن همراه با نصب می‌گردد، برقرار نمایید و از هر جایی در کره زمین که دارای اینترنت می‌باشد، بتوانید درب منزل خود را چک کنید. چشمی دیجیتال ویا چشمی تصویری درب آپارتمان در دو مدل کلی وجود دارد که شامل بی‌سیم و باسیم می‌باشد. این چشمی‌ها که مدرن‌تر هستند درست در جای چشمی‌های قدیمی قرار می‌گیرند و شما این امکان را خواهید داشت  تا با بیرون آوردن چشمی‌های قدیمی به صورت خیلی آسان چشمی دیجیتال را جایگزین چشمی‌های معمولی نمایید و حتی نیازی به سوراخ‌کاری و درآوردن جای چشمی دیجیتال درب هم نمی‌باشد.
در حقیقت چشمی الکترونیک از ۲ قسمت کلی دوربین و مانیتور تشکیل شده است. دوربین چشمی‌های دیجیتال در قسمت خارجی درب آپارتمان و یا شرکت تعبیه می‌شود و می‌تواند زنگ درب، دید در شب و یا سنسور حرکتی داشته باشد. همچنین مانیتور چشمی دیجیتال در قسمت داخلی درب آپارتمان و یا محل کار شما قرار می‌گیرد و می‌تواند دارای خصوصیات گوناگونی از جمله: سایزهای متفاوت مانیتور، رنگی بودن و یا سیاه و سفید بودن، کارت حافظه، قابلیت گرفتن فیلم و یا عکس و سایر تنظیمات دیگر باشد. نصب نمودن چشمی درب دیجیتال با سنسور دید در شب بسیار راحت می‌باشد. انواع گوناگونی از چشمی‌های درب دارای سنسور حرکتی می‌باشند و می‌توانند هر حرکتی که در پشت درب آپارتمان صورت می‌پذیرد را ضبط فیلم‌برداری کنند.

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت چیست؟

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

ویژگی‌های چشمی دیجیتالی درب ضد سرقت

1-تشخیص حرکت: ویژگی تشخیص حرکت شامل یک عدد حسگر حرکت برای شروع ضبط لحظه‌ای می‌باشد که حرکت افراد جلوی در را می‌تواند به راحتی تشخیص دهد. این ویژگی از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد است به این دلیل که فرد کاربر نیازی ندارد که به صورت همیشگی با چشمی وضعیت جلوی درب را بررسی نماید تا بتواند با خبر شود که چه کسی اخیراً به درب نزدیک شده است.

2- ضبط ویدئو:  با وجود ویژگی ضبط فیلم کاربر می‌تواند کلیه اتفاقاتی را که در مقابل درب رخ داده است به عنوان مدرک ضبط نماید. این ویژگی به خصوص در زمان سرقت می‌تواند دارای کاربرد بسیار زیادی باشد. ویژگی ضبط ویدیو معمولا با قابلیت‌های مختلف ذخیره سازی تصاویر همانند فضای ذخیره سازی ابری یا کارتSD همراه می‌باشد.

3- فضای ذخیره سازی:  در صورتی که چشمی دیجیتال درب ضد سرقت، قابلیت ضبط ویدیو را دارا باشد، بنابراین در حقیقت دستگاه به منظور ذخیره‌سازی دارای کارت حافظه می‌باشد. فضای ذخیره سازی معمولاً با یک کارت SD ساده، کارت Micro SD، کارت TF ،GB Microsd یا از طریق ذخیره سازی ابری انجام می‌پذیرد. بعضی از شرکت‌ها نیز ممکن است به صورت رایگان فضای ذخیره سازی ابری را در اختیار شما قرار دهند.

4- سازگار بودن با گوشی همراه:  به طور معمول چشمی‌های دیجیتال درب ضد سرقت با گوشی همراه سازگار می‌باشند. این ویژگی بسیار منحصر به فرد می‌باشد زیرا کاربر می‌تواند از هرجای دنیا با استفاده از گوشی همراه وضعیت مقابل درب منزل و یا محل کار خود را بررسی نماید و البته این قابلیت از طریق وای فای کار می‌کند.

5- سنسور ضربه: زمانی که کسی بر روی درب ضربه‌ای وارد می‌کند سنسور  ضربه فعال خواهد شد تا بتواند از اتفاقاتی که در مقابل درب در حال رخ دادن می‌باشد عکس و یا فیلم تهیه نماید. سنسور ضربه از یک سمت به درب ضد سرقت و از سمت دیگر به چشمی متصل می‌باشد.

6- صفحه نمایش: دارا بودن صفحه نمایش به فرد این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به نزدیک شدن به درب مورد نظر و نگاه کردن از طریق سوراخ چشمی اتفاقات مقابل درب را مشاهده نماید. صفحه نمایش چشمی ممکن است یکی از انواع صفحه نمایش LCD TFT، LCD و یا صفحه نمایش پلاسما باشد. همچنین صفحه نمایش مورد نظر هم از لحاظ وضوح تصویر و هم از لحاظ زاویه دید که اغلب به صورت ۱۷۰ درجه می‌باشد، می‌تواند کیفیت بسیار بالایی از تصاویر را در اختیار شما قرار دهد.

7- باتری:  با توجه به دلایلی که ذکر می‌کنیم بهتر است شما از یک دوربین مجهز به باتری استفاده نمایید. دلیل اول امنیت می‌باشد زیرا در صورتی که فرد سارق برق خانه شما را قطع نماید لازم است شما بتوانید فعالیت‌های او را در مقابل درب با استفاده از باتری مشاهده نمایید. دلیل دوم تعویض راحت باتری‌های چشمی دیجیتال می‌باشد اما مهم این است که میزان مصرف و عمر باتری را در هنگام تهیه یک چشمی دیجیتال درب ضد سرقت با دقت مورد بررسی قرار دهید.

8- دید در شب: از جمله ویژگی‌های دیگر چشمی الکترونیکی درب ضد سرقت قابلیت دید در شب می‌باشد. به خصوص در هنگام قطعی برق و یا کم نور بودن راهرو قابلیت دوربین دید در شب بسیار قابلیت مهمی می‌باشد زیرا می‌تواند به افزایش امنیت کمک نماید. قابلیت دید در شب به وسیله اشعه مادون قرمز عمل می‌کند و قادر خواهد بود تمامی اتفاقاتی را که در مقابل درب در تاریکی رخ می‌دهد را به کاربر نمایش دهد.

9- تشخیص چهره:  بیومتریک در حال حاضر و در دنیای امروز ترند روز می‌باشد. به ویژه با توجه به اینکه بسیاری از افراد برای درب ضد سرقت خود از قفل بیومتریک شامل اثر انگشتی، عنبیه چشم، کف دست و موارد دیگر استفاده می‌کنند. قابلیت تشخیص چهره بر روی چشمی درب دیجیتال می‌تواند به کاربر این اجازه را بدهد که چهره شخص جلوی درب را تشخیص دهد. این تشخیص می‌تواند جنسیت فرد و یا آشنا بودن آن باشد. برای مثال چشمی می‌تواند مرد و یا زن بودن و نیز آشنا و یا غریبه بودن را با اطلاعاتی که از پیش به چشمی داده می‌شود تشخیص بدهد.
در صورتی که شما عزیزان قصد تهیه درب ضد سرقت را دارید می‌توانید این محصول را از مجموعه ایساتیس در تهیه نمایید. مجموعه ایساتیس در تولید‌کننده و عرضه‌کننده انواع درب ضد سرقت ایرانی و ترک با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد. محصولات تولید شده در این مجموعه از انواع متریال درجه یک تولید شده‌اند و شما می‌توانید برای سالیان متمادی و با خیال راحت از این محصولات استفاده نمایید. جهت اطلاع از مدل‌های مختلف محصولات، قیمت آن‌ها و نیز مشخصات محصول مورد نظر خود می‌توانید با شماره تماس 09121303655 تماس حاصل فرمایید.

ویژگی‌های چشمی دیجیتالی درب ضد سرقت

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

تفاوت چشمی دیجیتال با چشمی معمولی

با توجه به اینکه در دنیای امروز تکنولوژی پیشرفت‌های فراوانی داشته است، دیگر نیاز نیست که شما از چشمی‌های قدیمی استفاده کنید که دارای دید کافی نمی‌باشند و به جای آن‌ها می‌توانید از انواع چشمی‌های درب ضد سرقت مدرن که هم دارای دید کافی می‌باشند و هم امکان ذخیره سازی فیلم و عکس را دارند استفاده نمایید. با تهیه و نصب چشمی‌های درب ضد سرقت جدید می‌توانید فضای بیرون را به صورت کامل مشاهده نمایید و دیگر نیازی به نگاه کردن به وسیله چشمی درب وجود نخواهد داشت. زیرا دارای صفحه نمایشگر تصاویر هستند که می‌تواند تصاویر را به صورت واضح به کاربر نمایش دهند. همچنین گستره دید چشمی‌های دیجیتال در مقایسه با چشمی‌های معمولی بسیار بیشتر می‌باشد و کلیه عکس‌ها و فیلم‌های ضبط شده را می‌تواند در حافظه داخلی خود ذخیره سازی نماید. مزیت‌های دیگر چشمی‌های دیجیتال این است که بدون نگاه کردن به چشمی در این امکان را خواهید داشت تا تصویر افراد منتظر در پشت درب را در داخل صفحه نمایش مشاهده نمایید. اما زمانی که از چشمی‌های معمولی استفاده می‌کنید باید حتماً برای مشاهده افراد از چشمی استفاده کنید و در صورتی که سایه فرد روی درب بیفتد ممکن است افراد پشت درب متوجه شوند که شما در منزل حضور دارید.

تفاوت چشمی دیجیتال با چشمی معمولی

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

فواید و معایب چشمی دیجیتال درب ضد سرقت

در ادامه مطلب به انواع جوانب  مثبت و منفی چشمی دیجیتال درب ضد سرقت خواهیم پرداخت. انواع مزیت‌های استفاده از چشمی دیجیتال درب ضد سرقت در زیر بیان شده است:

نصب نمودن آسان: می‌توان چشمی الکترونیکی درب ضد سرقت را در چند دقیقه بر روی درب ضد سرقت به آسانی نصب نمود. حتی ممکن است افراد به تنهایی چشمی را نصب نمایند اما بهتر است نصب چشمی الکترونیکی درب ضد سرقت را به افراد متخصص بسپارید.
افزایش امنیت: دانستن اینکه چه شخصی در پشت درب منزل شما وجود دارد به تنهایی از جمله عوامل حفظ امنیت فضای داخلی محسوب می‌گردد. مراقبت نمودن از اینکه درب را بر روی افراد غریبه و یا افراد مشکوک باز نکنید می‌تواند امنیت داخلی فضای مورد نظر شما را تا حد زیادی افزایش دهد.
غیر محسوس بودن: یک چشمی درب دیجیتال که بر روی درب‌های ضد سرقت می‌گردد در مقایسه با دوربین‌های امنیتی بسیار کمتر مورد توجه قرار دارد. در حقیقت می‌توان گفت که از چشمی دیجیتال می‌توان به عنوان یک دستگاه غیرمحسوس که به راحتی در مقابل دید قرار نمی‌گیرد استفاده نمود.
پس از اینکه به بیان مزیت‌های چشمی دیجیتال درب ضد سرقت پرداختیم، در ادامه مطلب معایب چشمی دیجیتال درب ضد سرقت را نام خواهیم برد.
قیمت چشمی دیجیتال درب ضد سرقت: چشمی درب ضد سرقت یه دستگاه مهم و ضروری می‌باشد اما هزینه آن در مقایسه با یک چشمی سنتی ساده بسیار بیشتر می‌باشد که این هزینه بالا از جمله معایب آن محسوب می‌گردد.
سازگاری با دیگر دستگاه‌های امنیتی: دسته زیادی از چشمی‌های درب دیجیتال با دیگر سیستم‌های امنیتی قابلیت ادغام ندارند و به همین خاطر داشتن یک سیستم یکپارچه را بسیار دشوار می‌سازد.

فواید و معایب چشمی دیجیتال درب ضد سرقت

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

نکات خرید چشمی دیجیتال درب ضد سرقت

از جمله معیارهای مهمی که در انتخاب چشمی دیجیتال درب ضد سرقت باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرند اندازه صفحه نمایشگر و کیفیت تصویر نمایش چشمی درب است که می‌تواند تاثیر بسیاری را بر روی قیمت آن داشته باشد. دسته‌ای از چشمی‌های دیجیتالی، دوربین فیلم‌برداری و عکس‌برداری از مراجعه کنندگان را دارا می‌باشند و می‌توانند تصاویر و یا فیلم‌ها را در حافظه داخلی خود ذخیره‌سازی نمایند.  این نکته از جمله نکاتی می‌باشد که قبل از تهیه چشمی درب لازم است به آن توجه نمود.
از جمله نکات دیگری که در زمان تهیه چشمی دیجیتال درب ضد سرقت لازم است به آن توجه شود امکانات ارتباطی می‌باشد که شامل ارسال  sms و پیام‌های چند رسانه‌ای، برقراری تماس و متصل شدن به وای فای است. دارا بودن این ویژگی برای آن دسته از افرادی که مدت زمان طولانی در بیرون از خانه به سر می‌برند بسیار مناسب می‌باشد زیرا این افراد می‌توانند از راه دور شرایط را بررسی نمایند و در صورتی که اتفاقی رخ بدهد با ارسال پیام اطلاع پیدا کنند.
یکی دیگر از امکانات چشمی دیجیتال درب ضد سرقت، زاویه‌ دید تحت پوشش چشمی دیجیتال درب ضد سرقت می‌باشد که در زمان خرید لازم است به آن توجه شود. اگر از چشمی‌های دیجیتال برای مکان‌هایی که نیاز به دیرباز‌تری دارند می‌خواهید استفاده کنید، لازم است تا چشمی‌هایی با قدرت دید وسیع را برای محل مورد نظر خود انتخاب و خریداری نمایید.

نکات خرید چشمی دیجیتال درب ضد سرقت

چشمی دیجیتال درب ضد سرقت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با چشمی دیجیتال درب ضد سرقت مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. از جمله مطالبی که در این مقاله به آن اشاره کردیم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
چشمی دیجیتال درب ضد سرقت چیست؟ ویژگی‌های چشمی دیجیتال درب ضد سرقت، تفاوت چشمی دیجیتال با چشمی معمولی، فواید و معایب چشمی دیجیتال درب ضد سرقت،  نکات خرید چشمی‌های درب ضد سرقت و غیره.
امروزه چشمی‌های دیجیتال جایگزین چشمی‌های معمولی و سنتی قدیمی شده‌اند که می‌توانید با استفاده از این دستگاه امکان دید بازتری را همراه با اطمینان بیشتری داشته باشید. با با استفاده از چشمی‌های دیجیتال درب می‌توانید تصاویر نامفهوم و غیر واضح را به تصاویر بزرگ و با وضوح بالا تبدیل نمایید.
می‌توانید با استفاده از چشمی‌های دیجیتال از راه دور نیز رفت و آمدهای مقابل درب خانه و یا محل کار خود را کنترل نمایید. این چشمی‌ها دارای انواع مزیت‌ها و معایب می‌باشند که در متن مقاله به صورت کامل به بیان آن‌ها پرداختیم.
نصب چشمی‌های دیجیتالی به راحتی انجام می‌گیرد و شما می‌توانید این چشمی‌ها را جایگزین چشمی‌های ساده نمایید. برخی از مدل‌های چشمی‌های دیجیتال می‌تواند به صورت خودکار اقدام به عکس‌برداری و فیلم‌برداری نماید که این ویژگی می‌تواند امنیت منزل و یا محل کار شما را به صورت چشمگیری افزایش دهد. با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با چشمی‌های دیجیتال درب ضد سرقت در این مقاله به دست آورده‌اید اکنون می‌توانید محصول مورد نیاز خود را با انجام بررسی‌های دقیق خریداری نمایید.
مجموعه ایساتیس در تولید‌کننده و عرضه‌کننده انواع درب ضد سرقت ایرانی و ترک با دارا بودن بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد. در صورتی که شما عزیزان در رابطه با انواع مدل‌های درب ضد سرقت، قیمت این محصولات و نیز مشخصات محصولات تولید شده در مجموعه ایساتیس سوالی دارید می‌توانید با شماره تماس09121303655 تماس حاصل فرمایید و کلیه سوالات و ابهامات خود را رفع نمایید. سپس می‌توانید با آگاهی کامل نسبت به تهیه محصول مورد نظر خود اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *