وبلاگ

درب ضد سرقت لمینت

درب ضد سرقت لمینت

درب ضد سرقت لمینت

میتوان گفت درب ضد سرقت لمینت به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین درب‌های ضد سرقت در بین تمامی افراد شناخته شده و ایمنی و زیبایی فوق‌العاده خاص و منحصر به فردی که دارد باعث متفاوت بودن آن با سایر درب‌های ضد سرقت شده. در رابطه با این نوع درب باید یک توضیح کلی و کوتاه بیان کنیم که جنس آن‌ها از‌ ام‌دی‌اف با روکش لمینت تزیین شده می‌باشد. در ادامه قصد داریم برای شما در رابطه با مزیت‌ها و مهمترین ویژگی‌های ممکن در رابطه با درب ضد سرقت لمینت و همچنین میزان امنیت آن مطالبی را بیان کنیم تا بتوانید راحت‌تر با آن آشنا شوید. دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. می‌توانید با مراجعه به ایساتیس در به راحتی درب ضد سرقت لمینت را خریداری کنید. همچنین این مجموعه به تولید و فروش انواع درب‌های ضد سرقت ایرانی و ترک می‌پردازد و این امکان فراهم است تا از طریق تماس تلفنی نیز با کارشناسان ما در این زمینه صحبت‌های لازم را انجام دهید. شماره تماس ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

درب ضد سرقت لمینت

درب ضد سرقت لمینت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

درب ضد سرقت لمینت چیست؟

همانطور که در مطلب فوق بیان کردیم منظور از درب ضد سرقت آن دسته از درب‌های دارای روکش لمینت می‌باشد که ترکیب آن از طرح‌های CNC و برجسته به کار گرفته شده است. در رابطه با آن باید بیان کنیم کامپوزیت به کار گرفته شده روی درب ضد سرقت لمینت یک ظاهر بسیار خاص و متفاوت مدرن را به آن اختصاص داده و باید از این موضوع اطلاع داشته باشید که از قفل مولتی ۱۳ زبانه برخوردار هستند و تمامی قفل‌های موجود مربوط به کاله ترکیه و از ۵ سال ضمانت برخوردار هستند. علاوه بر موارد گفته شده درب ضد سرقت لمینت به موارد مختلف دیگری مانند آلارم، چشمی و قفل دیجیتال مجهز است که البته برای به کارگیری آن‌ها باید سفارش خود را ثبت کنید.
در رابطه با درب ضد سرقت لمینت باید این نکته را توضیح دهیم که از روکش ضد خش و کیفیت فوق‌العاده بالا و قیمت مناسب و پایینی برخوردار است که با توجه به در نظر گرفتن این مزیت‌های خاص می‌تواند گزینه بسیار مناسبی جهت خرید درب ضد سرقت برای تمامی افراد باشد. همانطور که بیان کردیم درب ضد سرقت لمینت دارای روکش ‌ام دی اف ترک به قطر یک سانت و این امکان فراهم شده تا با استفاده از یک سری روکش‌های مصنوعی لمینت طرح‌های متنوع و چشمگیر خاصی مانند طرح سنگ، طرح چوب، رنگ‌های پولیشی و… و یا ترکیب متنوعی از این موارد نام برده شده تولید کنند.
خریداران محترم باید از این نکته آگاهی داشته باشند که درب لمینت ترک از کلاف کشی فلزی دور تا دور لنگ برخوردار بوده و ورق فولادی یک تکه آن در سرتاسر لنگه قابل ساخت می‌باشد. لازم به ذکر است بیان کنیم مدل‌های متنوع و طرح‌های گوناگونی که این مجموعه برای درب‌های ضد سرقت قرارداده به صورت ترکیبی و مدرن است و تفاوت اصلی که باعث تمایز میان این نوع از درب‌های ضد سرقت با سایر مدل‌های متفاوت دیگر می‌شود در چند رنگ بودن، ترکیب نمای چوب، رنگ و چوب موجود در سطح درب می‌باشد. با در نظر گرفتن این موضوع که طرح و مدل درب ضد سرقت لمینت دارای طراحی فوق‌العاده خاص و مدرنی است بیشتر افرادی که دارای ساختمان‌های ویلایی هستند نسبت به خرید آن اقدام می‌کنند.
در حالت کلی می‌توان اینگونه بیان کرد درب ضد سرقت لمینت با توجه به داشتن ویژگی‌های متفاوتی مانند چند رنگ بودن، ترکیب نمای چوب و ظاهری فوق‌العاده و منحصر به فرد در مدل دارای استفاده بیشتری برای منازل مسکونی و حتی ویلا‌ها هستند. از دیگر ویژگی‌های خاص این درب ضد سرقت می‌توان به این موضوع اشاره کرد که امکان درخواست مشتری برای قرار دادن آپشن‌های مورد نظر وجود دارد، به طور مثال برخی‌ها توقع دارند که نصب دزدگیر، روکوب چوبی، استفاده از چشمی دیجیتال و غیره روی درب وجود داشته باشد و یا هر چیزی که مورد سلیقه آن‌ها نیست را حذف کنند.

درب ضد سرقت لمینت چیست؟

درب ضد سرقت لمینت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

ویژگی‌های درب ضد سرقت لمینت

در یک نگاه کلی باید این نکته را توضیح دهیم درب ضد سرقت لمینت از ایمنی و استحکام فوق‌العاده بالایی برخوردار است و همین موضوع نیز باعث شده بهترین انتخاب برای نصب در خانه‌های ویلایی لابی‌ها و آپارتمان‌ها باشد. برای ساخت درب‌های ضد سرقت لمینت از فولاد و چوب استفاده شده و به طور کلی به عنوان یکی از ایمن‌ترین درب‌های ضد سرقت در نظر گرفته می‌شود البته در برخی دیگر جهت ساخت از فلز چوب نیز استفاده خواهد شد زمانی که قصد مراجعه برای خرید این نوع از درب‌های ضد سرقت را داشتید حتماً از یک مورد آن هم ایمنی و قفل در اطمینان لازم را حاصل کنید چرا که یکی از مهم‌ترین موارد در امنیت درب ضد سرقت از نوع قفل و چهارچوب فولادی قرار گرفته روی آن می‌باشد پس باید این نکات را در نظر داشته باشید.

از جمله ویژگی‌های خاص درب ضد سرقت لمینت عبارتند از:

مشخصات ظاهری: در مطالب فوق این موضوع را بیان کردیم که درب ضد سرقت لمینت دارای قابلیت اجرای انواع مختلفی از طرح‌های برجسته به با استفاده از دستگاه CNC را به دنبال دارد، پس با در نظر گرفتن این موضوع می‌توان به این نتیجه رسید که تفاوت میان این درب ضد سرقت با سایرین در تنوع و طرح و زیبایی ظاهری فوق‌العاده متنوع آن می‌باشد. روکش استفاده شده برای تولید درب ضد سرقت لمینت از مدرن‌ترین کامپوزیت‌های به روز بازار است.

عایق‌بندی ساختمان: لمینت به کار گرفته شده در تولید درب ضد سرقت علاوه بر داشتن خاصیت ضد خش می‌تواند مقاومت خوبی در در برابر رطوبت، حرارت و صوت از خود نشان دهد. با توجه به این موارد می‌توان گفت درب ضد سرقت لمینت به عنوان یک عایق تمام معنا برای منزل و ساختمان شما است.

تنوع در رنگ و طرح: همانطور که توضیح دادیم درب ضد سرقت لمینت از تکنولوژی بسیار فوق‌العاده به همراه قابلیت اجرای طرح‌های متنوع با استفاده از دستگاه CNC مطابق با سلیقه مورد نظر شما را به همراه دارد. بنابراین هیچ نگرانی به خود راه ندهید چرا که به راحتی طرح‌های پیچیده‌تر نیز روی این درب‌ها قابل اجرا است و همین نکته باعث شده تا این محصولات را با تنوع رنگی و طرح فوق‌العاده و منحصر به فردی نسبت به سایرین در بازار عرضه کنند.

امنیت بالا: برای تولید و عرضه درب ضد سرقت لمینت مانند سایر مدل‌های متفاوت درب ضد سرقت ورق‌های فولادی به کار گرفته شده. علاوه بر این مورد چوبی که با استفاده از آن قسمت داخلی درب را می‌سازند از مقاومت فوق‌العاده بالایی در برابر عوامل مختلف برخوردار است. با در نظر گرفتن این دو ویژگی مهم می‌توان گفت با توجه به استحکام و مقاومت خاص و بالا در مقابل ضربه این درب‌ها نظر اکثر خریداران را به خود جلب کرده. پیشنهاد ما برای تمامی افراد این است که درب ضد سرقت لمینت را برای ساختمان‌های مسکونی، ویلا‌ها و یا درب ورودی لابی خریداری نمایند.

تجهیزات به روز: علاوه بر موارد مهم بیان شده مانند کیفیت بالای متریال و روش تولید درب ضد سرقت به صورت مدرن تجهیزاتی که روی این درب‌ها نصب کرده‌اند نیز به عنوان عوامل مهمی به حساب می‌آید که ویژگی‌های خاصی را به این نوع محصولات بخشیده‌. بخشی از این تجهیزات مهم شامل سیستم قفل دیجیتالی، آلارم و چشمی که با نصب آن‌ها می‌توانید امنیت ساختمان خود را به صورت چند برابر افزایش دهید.

ویژگی‌های درب ضد سرقت لمینت

درب ضد سرقت لمینت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

مزایا درب ضد سرقت لمینت

لازم به ذکر است بیان کنیم درب ضد سرقت لمینت از مزایای بسیار منحصر به فردی برخوردار است و با استاندارد بالا در ساخت می‌تواند فضای کاملاً ایمنی را برای مکان مورد نظر شما ایجاد کند. همانطور که توضیح دادیم اغلب این نوع از درب‌های ضد سرقت به صورت عایق صوتی و حرارتی عمل کرده و مقاومت بسیار بالایی در رابطه با رطوبت به اجرا می‌گذارد. برای ساخت و تولید آن‌ها از ورقه‌های فلزی استفاده شده که استحکام درب را به شدت در برابر ضربه و همچنین ورود افراد غیرمجاز افزایش خواهد داد. از تنوع طرحی بالا، رنگ و سیستم قفل دیجیتالی چشمی برخوردار است. در نگاه اول به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد که این نوع از درب‌های ضد سرقت مقاومت بالاتری نسبت به سایر درب‌های ساده چوبی به همراه دارند و در صورت مراقبت اصولی و درست از آن‌ها می‌توانند عمر زیادی داشته باشند.
چنانچه قصد خرید و سفارش درب ضد سرقت لمینت را دارید این امکان برای شما فراهم است با مراجعه به ایساتیس در سفارش خود را ثبت کنید و در کمتر از یک هفته کاری آن را تحویل بگیرید و اینکه آیا لازم است برای این درب‌ها عمل تخریب صورت بگیرد و یا این که عمق آن چقدر باشد بستگی به دیوار مورد نظر شما دارد.

مزایا درب ضد سرقت لمینت

درب ضد سرقت لمینت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

کاربرد درب ضد سرقت لمینت

معمولاً درب ضد سرقت لمینت را می‌توان برای فضا‌های مختلفی در نظر گرفت و در رابطه با درب لمینت اتاق خواب باید بیان کنیم بیشتر در مراکزی مانند بیمارستان‌ها و یا ویلا‌ها و خانه‌های گران قیمت قابل استفاده می‌باشد. در ادامه قصد داریم به چندین نکته مختلف در مورد آن بپردازیم تا آشنایی شما با این محصول بیشتر شود. در رابطه با رنگ‌بندی، مدل، طرح، نقش و‌نگار باید بگوییم که این نوع از درب‌ها توانستند با توجه به رنگ‌بندی، مدل، طرح و نقش و‌نگار خاصی که برای آن‌ها به کار گرفته شده، نظر اکثر خریداران را به خود جلب و در بازار نیز حرف اول را می‌زنند. درصورت خرید و استفاده از این درب ضد سرقت به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد که چرا نسبت به سایر درب‌ها تمایز پیدا کرده و قابل مقایسه نیست.
درب ضد سرقت لمینت مدرن فاقد هرگونه صدا بوده و همانطور که گفته شد مقاومت فوق‌العاده بالایی در برابر ضربه‌های محکم یا برخی حوادث طبیعی به دنبال دارد که یکی از امتیازات خاص این محصول به شمار می‌آید. محصول نام برده شده در برابر کوچکترین صدا یا عکس العمل و حرکت بیجا واکنش بسیار تندی از خود نشان می‌دهد و می‌تواند به عنوان یک محافظ بسیار مهم و کاربردی برای خانه‌های بزرگ عمل کند. اگر می‌خواهید امنیت منزل خود را با بالاترین درصد ممکن حفظ کنید خرید این محصول می‌تواند بهترین راه باشد. حمل و نقل درب ضد سرقت لمینت به هیچ عنوان سخت نیست. از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و شما با مراجعه به مراکز خرید معتبر می‌توانید به راحتی آن را تهیه فرمایید.
از سری جدید درب ضد سرقت لمینت می‌توان به نوع کارتی آن به عنوان یکی از محصولات بسیار جدید اشاره کرد لازم به ذکر است بیان کنیم که این محصول به تازگی تنها توسط آن دسته از شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای بازار عرضه شده و می‌توانید برای منازل خود درب ضد سرقت کارتی را خریداری نمایید. شاید به خوبی متوجه این موضوع شده باشد که اکثر هتل‌داران سعی می‌کنند از درب‌های ضد سرقت کارتی برای اتاق‌های هتل استفاده نمایند. قفل تعبیه شده روی درب ضد سرقت کارتی به گونه‌ای است که شما تنها با در اختیار داشتن یک کارت مشخص می‌توانید به راحتی و بدون هرگونه دغدغه‌ای آن را باز کرده و از منزل یا اتاق خود خارج شوید.

کاربرد درب ضد سرقت لمینت

درب ضد سرقت لمینت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

تفاوت درب ضد سرقت لمینیت با سایر درب‌ها

قاعدتاً دلایل و موارد مهمی وجود دارد که باعث ایجاد وجه تمایز میان درب ضد سرقت لمینت با سایر درب‌های معمولی شده و در رابطه با آن باید بیان کنیم درب‌های ضد سرقت در ترکیب رنگ، چوب، چند رنگ بودن و طرحی که دارد با سایر درب‌های معمولی تفاوت پیدا کرده. در رابطه با نوع اندازه چهارچوب این درب‌ها باید بگوییم از استاندارد کامل برخوردار بوده و رنگ چهارچوب آن نیز به صورت کوره‌ای الکترواستاتیک و ضد خش می‌باشد.
توجه داشته باشید که معمولاً درب‌های ویلایی، لابی یا آپارتمانی باید از نوع درب ضد سرقت لمینت آن هم با امنیت فوق‌العاده بالایی باشند. جنس در نظر گرفته شده برای درب‌ها از فولاد و چوب فوق‌العاده با کیفیت بوده و در هنگام طراحی نیز در ابتدا استحکام آن را به طور کامل مورد آزمایش قرار می‌دهند و سپس بهترین نوع درب ضد سرقت از جنس فلز و چوب را به بازار عرضه خواهند کرد. باز هم باید یادآور این موضوع شویم که درب ضد سرقت لمینت نسبت به سایر درب‌های معمولی که از جنس چوب ساده ساخته می‌شوند از امنیت بالاتری برخوردار است. لازم به ذکر است این نکته را نیز بیان کنیم امنیت این نوع درب‌ها به موارد مهمی مانند نوع قفل و چهارچوب فولادی آن بستگی دارد.
معمولاً در برخی مکان‌ها از درب ضد حریق استفاده می‌شود که کاملاً متفاوت با درب ضد سرقت لمینت است. در حالت کلی نوع درب‌های ضد حریق بدون قفل است و در موقع وقوع هرگونه حوادث و حریق و آتش سوزی بسیار ساده باز شده و راه خروج و فرار برای افراد به راحتی فراهم می‌شود، اما این مورد درست برعکس درب‌های ضد سرقت لمینت است، چرا که برای آن‌ها قفل‌هایی با امنیت بالا در نظر گرفته شده که افراد متفرقه و غیر مجاز نمی‌توانند به راحتی آن را باز کنند.
برای ساخت چهارچوب‌های درب ضد حریق از ورق‌های گالوانیزه استفاده شده و برای طراحی داخل درب نیز از عایق‌های حرارتی پشم سنگ استفاده کرده‌اند که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت به دنبال دارد.
برای ساخت و تولید درب‌های ضد سرقت لمینت از ورق‌های چوبی‌ام دی اف با روکش لمینت استفاده شده که این امکان فراهم است آن‌ها را در طرح و رنگ‌های مختلف البته به صورت تک رنگ یا ترکیبی سفارش دهید.
جهت بالا بردن امنیت درب‌های ضد سرقت لمینت قفل‌هایی به کار گرفته شده که ایمنی و امنیت بالا را برای منزل شما تضمین می‌کنند. این قفل‌ها به صورت مرکزی، چنگکی و هوک روی درب‌ها وجود دارند که مانع از ورود افراد غیر مجاز به داخل منزل یا ساختمان مورد نظر شما می‌شوند.

تفاوت درب ضد سرقت لمینیت با سایر درب‌ها

درب ضد سرقت لمینت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

قیمت درب ضد سرقت لمینت و نکات مهم در خرید درب ضد سرقت لمینت

پیش از هر چیزی باید بدانید با توجه به نوسانات اخیر درب‌های ضد سرقت لمینت را با قیمت‌های متفاوت و متنوعی به بازار عرضه می‌کنند. قیمت‌های بیان شده با توجه به نوع مواد به کار رفته برای ساخت (شامل فلز چوب و… ) بستگی دارد. چنانچه جزء آن دسته از افرادی هستید که روی خرید درب یا هر وسیله دیگری وسواس زیادی از خود نشان می‌دهید این امکان فراهم است طرح مورد نظر و جنس چوب را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شروع به ساخت و تحویل نمایند. به طور کلی انواع متنوعی از سایز‌های مختلف درب ضد سرقت لمینت در بازار موجود است، اما باز هم جهت رفاه حال شما عزیزان این امکان فراهم شده تا درب را با ابعاد مورد نظر و رنگی که در ذهن دارید به راحتی سفارش دهید.
دو مورد از موارد مهمی که هنگام مراجعه برای خرید درب ضد سرقت لمینت باید به طور حتمی در اولویت شما قرار بگیرد، کیفیت قفل و جنس چهارچوب است. فروشندگانی که در این زمینه از تجربه بالایی برخوردار هستند پیشنهاد می‌کنند چهارچوب درب ضد سرقت لمینت از جنس فلز یا آلیاژ با کیفیت باشد. همچنین تمامی ورق‌های درب را نیز باید به صورت اصولی و درست به چهارچوب جوش دهند. یکی دیگر از نکات کاربردی و مهمی که می‌تواند در خرید درب ضد سرقت به شما کمک کند این است که جنس لولا و چهارچوب تناسب و کاملی با استاندارد‌های جهانی داشته باشد.
توجه داشته باشید زمانی امنیت درست و کامل برای مکان مورد نظر شما مهیا می‌شود که نصب درب ضد سرقت لمینت با رعایت تمامی استاندارد‌های لازم انجام شود.
طبیعتاً انجام هر کاری با یک سری مشکلات روبرو است و در رابطه با درب ضد سرقت لمینت باید بیان کنیم یکی از موارد مشکل برای نصب، آستانه درب می‌باشد و به این معنی است که چنانچه فریم درب را زودتر نصب کنید آستانه فلز اسکلت‌های نرمال کنونی دچار یک سری آسیب‌ها خواهد شد، پس برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلی پیشنهاد می‌دهیم نصب درب را به آخرین مرحله کار اختصاص دهید و راهکار متناسب این است که از فریم بدون آستانه استفاده تا از این طریق در حین کف‌سازی محو شود.

قیمت درب ضد سرقت لمینت و نکات مهم در خرید درب ضد سرقت لمینت

درب ضد سرقت لمینت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید مطالب لازم در رابطه با درب ضد سرقت لمینت، درب ضد سرقت لمینت چیست، ویژگی‌های درب ضد سرقت لمینت، مزایا درب ضد سرقت لمینت، کاربرد درب ضد سرقت لمینت، تفاوت درب ضد سرقت لمینت با سایر درب‌ها و قیمت و نکات مهم در خرید درب ضد سرقت لمینت را در اختیار شما قرار دادیم.
در پایان برای بالا بردن اطلاعات شما باید بیان کنیم در داخل درب ضد سرقت لمینت جهت افزایش استحکام آن از ورق‌های فلزی استفاده شده که سایز آن‌ها اغلب 1.5 است، اما باز هم بنا به درخواست شما امکان تغییر آن وجود دارد. تنها مزیت درب ضد سرقت لمینت به مقاومت بالای آن ختم نمی‌شود بلکه برای تولید از متریالی استفاده شده که قابلیت مقاومت در برابر حرارت را نیز به عهده دارد. همچنین به عنوان یک عایق فوق‌العاده مناسب برای سرما، گرما و صوت عمل می‌کند. با در نظر گرفتن این موارد می‌توان به این نتیجه رسید که در فصل‌های گرم و سرد سال به هیچ عنوان انرژی گرمایی و سرمایی از بین نخواهد رفت و همچنین تمامی ساکنان ساختمان از به وجود آمدن هرگونه سر و صدای اضافه در‌امان هستند. با توجه به به کارگیری درزگیر در چارچوب این نوع درب‌ها به هیچ عنوان گرد و غبار و آلودگی نمی‌تواند به ساختمان راه پیدا کند.
این نکته را فراموش نکنید اولین اولویت مهم شما برای تهیه و خرید درب ضد سرقت لمینت یا انواع مختلف دیگری از درب‌های ضد سرقت، باید انتخاب یک فروشگاه معتبر باشد. گروه ایساتیس در به عنوان یکی از بهترین و برترین عرضه‌کنندگان درب‌های ضد سرقت مشغول به فعالیت است و این امکان را فراهم کرده تا انواع مختلفی از درب‌های با کیفیت و مناسب را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. لازم به ذکر است بیان کنیم که این فروشگاه به تولید و فروش انواع درب‌های ضد سرقت ایرانی و ترک می‌پردازد و در این زمینه نیز توانسته به بهترین نحو ممکن رضایت تمامی خریداران را جلب کند. پیشنهاد می‌دهیم برای مشاهده تمام مدل‌های مختلف درب‌های ضد سرقت به سایت ما مراجعه فرمایید و پس از مشاهده مناسب‌ترین نوع آن را ساختمان یا اتاق‌های منزل شما همخوانی لازم را دارد انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با برقراری تماس از کارشناسان مشاوره‌های لازم در رابطه با خرید بهترین درب ضد سرقت لمینت را نیز دریافت کنید. شماره تماس ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵
کارشناسان ما از این امکان برخوردارند تا در زمان‌های تعیین شده با آرامش و حوصله کامل پاسخگوی سوالات شما عزیزان در رابطه با خرید درب ضد سرقت لمینت باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *