وبلاگ

درب ضد سرقت سی ان سی

درب ضد سرقت سی ان سی

درب ضد سرقت سی ان سی

درب ضد سرقت سی ان سی به عنوان یکی از محصولات مهم و کاربردی می‌باشد که تمام افراد می‌توانند جهت بالا بردن امنیت منازل خود آن را خریداری کنند. همانطور که شما هم مطلع هستید امروزه درب‌های ضد سرقت را در طرح‌ها و مدل‌های متفاوت و مختلفی به بازار عرضه می‌کنند که درب ضد سرقت سی ان سی نیز به عنوان یکی از همین محصولات مهم می‌باشد. شاید برای بسیاری این سؤال به وجود آید که منظور از این نوع درب ضد سرقت چیست و در پاسخ باید بیان کنیم برای این نوع از ساخت این درب‌ها از دستگاه‌هایی استفاده شده که می‌تواند برش‌های ریز یا cnc را روی چوب و مصنوعات چوبی طراحی و حکاکی کند که البته طرح مورد نظر با توجه به سلیقه مشتری می‌تواند به شکل فرورفتگی روی چوب باشد. عوامل مهمی روی فروش بالای این محصول تأثیر بسیار فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد که برخی از آن‌ها شامل سادگی و در عین زیبایی و قیمت فوق‌العاده مناسب آن نسبت به سایر محصولات دیگر می‌باشد. توجه داشته باشید که اگر قصد خرید درب ضد سرقت سی ان سی با بهترین قیمت ممکن را دارید مراجعه به ایساتیس در می‌تواند بهترین راهکار برای شما باشد چرا که سابقه فوق‌العاده درخشانی در تولید و فروش انواع درب‌های ضد سرقت ایرانی و ترک به دنبال دارند. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. شماره تماس مجموعه برای مشاوره رایگان 09121303655 می‌‌باشد.

درب ضد سرقت سی ان سی

درب ضد سرقت سی ان سی - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

درب ضد سرقت سی ان سی چیست؟

با توجه به مشکلاتی که اکثر افراد اخیراً تا به امروز با آن مواجه بوده‌اند، یکی از دغدغه‌های مهم و ضروری هر یک از افراد و صاحبان و ساکنان ساختمان ایجاد یک امنیت کامل در برابر سرقت می‌باشد و همانطور که شما هم مطلع هستید امروزه آمار سرقت از ساختمان‌ها با توجه به روش‌های جدیدی که در در بر گرفته‌اند به شدت افزایش پیدا کرده و به همین دلیل صاحبان منازل به دنبال راه‌هایی هستند که بهترین ایمنی را برای محافظت از ساختمان‌ها علی‌الخصوص آن دسته از ساختمان‌های خالی از سکنه ایجاد کنند. برای مانع شدن از چنین کار‌هایی شما باید یک راهکار مناسب برای جلوگیری از دسترسی تمامی سارقان به ساختمان خود ایجاد نمایید که می‌توانیم با قاطعیت بیان کنیم درب ضد سرقت بهترین راه است. امروزه سعی شده در اکثر ساختمان‌ها و منازل ویلایی حتماً از درب‌های ضد سرقت استفاده کنند و همانطور که مشاهده می‌کنید مشکلاتی مانند سرقت نیز حدوداً کاهش پیدا کرده است. توجه داشته باشید که مدل‌های مختلفی از درب‌ها در بازار موجود می‌باشد که شما می‌توانید بنا به در نظر گرفتن سلیقه و نوع نیاز به خود بهترین درب ضد سرقت را تهیه و خریداری کنید. پیشنهاد ما برای افراد این است که در وهله اول در رابطه با مدل مورد نظر اطلاعات لازم را کسب کرده تا از این طریق بتواند یکی از پرکاربردترین درب‌های ضد سرقت را جهت محافظت از ساختمان تهیه نمایند.
به خوبی از این موضوع اطلاع دارید که نمونه‌های مختلف و متفاوت فراوانی از انواع درب ضد سرقت در بازار موجود می‌باشد که سعی شده تمامی آن‌ها را به به روزترین تکنولوژی مجهز کنند که می‌توان گفت در میان آن‌ها درب ضد سرقت سی ان سی نیز توانسته جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد. با توجه به کاربرد فوق‌العاده خاص و بالایی که دارد به عنوان یکی از نمونه‌های معروف درب ضد سرقت تلقی می‌شود و از فروش فوق‌العاده بالایی نیز برخوردار است. همانطور که گفته شد دارای تکنولوژی cnc و بدون دخالت مستقیم دست ساخته می‌شود. در رابطه با رویه این نوع درب‌های ضد سرقت نیز باید بیان کنیم از پی‌وی‌سی و‌ ام‌دی‌اف می‌باشد که علاوه بر افزایش چشمگیر استقامت در آن، می‌تواند جلوه زیبایی را نیز به آن ببخشد.

درب ضد سرقت سی ان سی چیست؟

درب ضد سرقت سی ان سی - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

ویژگی‌ها و کاربرد درب ضد سرقت سی‌ ان‌ سی

در وهله اول لازم است بیان کنیم که برای درب ضد سرقت سی ان سی از طرح‌های بسیار خاص و مدرنی به کمک پروژه‌های متوسط استفاده می‌شود و می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای درب‌های ورودی تمامی واحد‌های تجاری و مسکونی و ویلایی باشد.
از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد آن باید به این نکته اشاره کنیم که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار‌های ناگهانی آن هم تنها به دلیل وجود ورق‌های فولادی به دنبال دارند. به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی عمل کرده و در برابر صدا و حرارت نیز دارای مقاومت هستند.
چنانچه برای خرید درب ضد سرقت سی ان سی مراجعه فرمایید به خوبی متوجه وجود یک سری خطوط بسیار ریز و ظریف و خاص خواهید بود که برش‌های آن را با استفاده از دستگاه CNC ایجاد کرده‌اند. جهت بالا بردن امنیت درب ضد سرقت سی ان سی نیز از قفل چند زبانه روی آن استفاده کرده‌اند. چنانچه به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید و از قیمت تمامی درب‌ها مطلع شوید، به این نتیجه می‌رسید که درب ضد سرقت سی ان سی دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر درب‌های ضد سرقتِ دارای طرح برجسته می‌باشد، چرا که برای ساخت درب ضد سرقت سی ان سی از متریال و برجستگی‌های کمتری استفاده شده. پیش از زیبایی یکی از مهم‌ترین مشخصه‌هایی که تمامی کاربران برای درب‌های ضد سرقت در نظر دارند امنیت بالا می‌باشد که این مورد به بهترین نحو ممکن در درب ضد سرقت سی ان سی رعایت شده است. این درب ضد سرقت با توجه به برخورداری از رویه‌های CNC قابلیت رنگ‌آمیزی مجدد را به دنبال دارد. این مورد را می‌توان به عنوان یکی از آپشن‌های فوق‌العاده خاص هنگام آسیب دیدگی در علی‌الخصوص زمان حمل و نقل و جابجایی حساب کرد.
در حالت کلی مشخصات مربوط به درب‌های ضد سرقت سی ان سی ایرانی شامل موارد زیر می‌شوند.
1- این درب‌ها در چند شکل تولید می‌شوند. انواع این درب‌ها ساخته‌شده از ورق ام دی اف 8 میل با روکش راش و یا MDF خام با روکش PVC و یا MDF روکش ملامینه می‌باشد.
2- درب ضد سرقت CNC در طرح‌های متنوع CNC و برجسته وارد بازار می‌شوند.
3- این درب‌ها همچنین از ورق چارچوب فولادی 1/5 یا 1/25 ساخته می‌شوند.
4- قطر چارچوب درب ضد سرقت CNC در ابعاد 12-14-17 می‌شود.
5- ورق لنگه نیز در ابعاد 1/25 است.
6- در داخل این مدل از درب از ورق سرتاسری1 میل یا 0/8 میل استفاده شده‌است.
7- رنگ چهارچوب و لنگه درب CNC کوره‌ای به صورت استاتیک می‌‌باشد.
8- اینن درب‌ها با پروفیل حصارکشی شده‌اند.
9- فضای خالی داخل لنگه را با استفاده از یونولیت پر می‌کنند. (در صورت در خواست مشتری با پشم سنگ عایق حرارتی پر می‌شود)
10- دارای 2 عدد قفل کاله بالا و پایین با 7 زبانه با 5 سال گارانتی
11- این درب‌ها از چهارچوب پرواز دار تنها برای پوشش دادن کامل فریم و دیوار و چهارچوب ساده برخوردار می‌باشند.
12- 3 عدد لولا جوشی (قابلیت تولید لولا مخفی و درب بیرون باز شو برای فضاهای محدود)
13- 3 عدد پیم امنیتی سمت لولا
14- دستگیره ،کلون ، چشمی
15- نوار درز گیر عایق صدا و گردوخاک
16- قابلیت نصب روی فریم انتظار
17- وزن درب‌ها حدودا از 85 کیلو الی 130 کیلو

ویژگی‌ها و کاربرد درب ضد سرقت سی‌ان‌سی

درب ضد سرقت سی ان سی - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

مدل‌ها و خرید درب ضد سرقت سی‌ ان‌ سی

تولید‌کنندگان درب ضد سرقت سعی می‌کنند محصولات خود را از نظر رنگ و روکش به دسته‌بندی‌های مختلف و متفاوتی تقسیم‌بندی کنند که می‌توان گفت درب ضد سرقت سی ان سی نیز به عنوان یکی از انواع مختلف همین محصولات به حساب می‌آید.
در حالت کلی منظور از درب ضد سرقت سی ان سی آن دسته از محصولاتی است که برای شکل و نقش رویه آن از دستگاه CNC استفاده شده و تمامی برشکاری‌ها توسط این دستگاه انجام می‌شود. برای تولید این سری از محصولات متفاوت و متنوع سعی کرده‌اند از بهترین رویه‌ها مانند ضد خش، پی وی سی و راش استفاده و درب را تولید کنند.
لازم به ذکر است این نکته را نیز بیان کنیم که درب ضد سرقت سی ان سی به عنوان یکی از پر فروش‌ترین درب‌های ضد سرقت تلقی می‌شود و دارای مدل‌های متفاوت و گوناگونی است که یکی از نمونه‌های مختلف آن شامل مدل قاب شطرنجی می‌شود.
1- درب ضد سرقت تک قاب شطرنجی CNC
2- درب ضد سرقت تک قاب شطرنجی CNC دارای ورق چهارچوب 1.5 رویه 10 میل و کف 18 بوده و یراق آلات آن، ترک کاله می‌باشد.
3- درب ضد سرقت تک قاب شطرنجی CNC

درب ضد سرقت سی ان سی ایساتیس در 09121303655 4

درب ضد سرقت سی ان سی - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

مزایا درب ضد سرقت سی ان سی

از جمله مزایای مهم و قابل توجه درب ضد سرقت سی ان سی عبارتند از:

۱. مقاومت‌پذیری بالا

یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزیت درب ضد سرقت سی ان سی برخورداری از مقاومت فوق‌العاده بالا در برابر فشار و ضربه است. هنگام ساخت این محصول در قسمت لایه‌های میانی درب ضد سرقت سی ان سی از ورقه‌های محکم فولادی درجه یک استفاده شده که همین مورد به خودی خود مقاومت این درب‌های ضد سرقت را در برابر فشار و ضربه تا میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. به خوبی از این موضوع اطلاع دارید که این درب‌ها می‌توانند در مقابل فشار ناگهانی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهند و با توجه به همین نکته نیز سعی شده تا از درب ضد سرقت سی ان سی در بخش اصلی و خروجی ساختمان استفاده شود.

۲. تنوع از نظر رویه و رنگ

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد درب ضد سرقت سی ان سی مربوط به رویه و رنگ‌بندی این محصولات است. در مطالب فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم که برای روی درب‌های ضد سرقت سی ان سی از ورق‌های پی وی سی و‌ ام‌دی‌اف استفاده شده که دارای استاندارد کاملی بوده و این امکان را فراهم کرده‌اند که علاوه بر زیبایی، استقامت درب را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهند. در این میان می‌توان بیان کرد یکی از ویژگی‌های خاص رویه pvc مقاومت بالا در برابر رطوبت و نم است. از این رو با توجه به اینکه در‌ب‌های ضد سرقت سی ان سی از رویه و کلاف pvc برخوردارند به عنوان درب‌های ضد آب نیز تلقی می‌شوند.
درب‌های ضد سرقت سی ان سی را با تنوع فوق‌العاده بالایی به بازار عرضه می‌کنند و به همین دلیل این امکان برای تمامی افراد فراهم است تا با توجه به در نظر گرفتن رنگ نمای داخل یا خارج از ساختمان خود درب ضد سرقت سی ان سی مورد نظر خود را خریداری کنند. با توجه به این موضوع که درب ضد سرقت سی ان سی دارای سادگی بسیار فوق‌العاده و منحصر به فردی است قابلیت تطبیق و همخوانی با عناصر مختلف ساختمان شما را به دنبال دارد.

۳. قابل ساخت در ابعاد و طرح‌های مختلف

به خوبی از این نکته آگاهی دارید که امروز سعی شده برای طراحی و معماری‌های مربوط به ساختمان از طرح‌ها و الگو‌های مدرن بهره‌برداری کنند. تمامی مصالحی که قرار است برای ساختمان خریداری شود باید با طرح و الگوی آن همخوانی لازم را داشته باشد که در این میان درب ضد سرقت نیز به عنوان یکی از این موارد را در نظر گرفته می‌شود، به همین دلیل در خط تولید درب‌های ضد سرقت سی ان سی انواع مختلفی از این درب‌ها را با ابعاد و اندازه و مطابق با استاندارد‌های مهندسی تولید می‌کنند. باز هم لازم است این نکته را بیان کنیم درب ضد سرقت سی ان سی از تنوع طرح و رنگی بسیار بالایی برخوردار و این امکان را فراهم کرده تا بتوانید بنا به سلیقه خاصی که دارید آن را سفارش دهید.

۴. ظاهر زیبا و منحصر به فرد

یکی از دغدغه‌های فوق‌العاده مهمی که اکثر افراد هنگام مراجعه برای خرید درب ضد سرقت برای بخش‌های داخلی و خارجی با آن روبرو هستند، این است که درب علاوه بر داشتن ایمنی بالا از ظرأفت و زیبایی خاصی نیز برخوردار باشد. باید بیان کنیم که برای تولید و ساخت درب ضد سرقت سی ان سی از دستگاه برش cnc استفاده شده که عملکرد آن روی درب به صورت خطوط بسیار ظریف با طرح‌های خاص و منحصر به فرد می‌باشد، پس با در نظر گرفتن این موارد می‌توان به این نتیجه رسید که درب ضد سرقت سی ان سی علاوه بر ایجاد یک امنیت مناسب می‌تواند و باعث شیک و مدرن بودن نمای داخلی و خارجی ساختمان نیز شود.

۵. نصب و تعمیر آسان

یکی از موارد خاص و منحصر به فردی که می‌تواند از نظر خریداران به عنوان یکی از مزایا و ویژگی‌های فوق‌العاده به حساب آید این است که درب ضد سرقت سی ان سی علاوه بر شیک و مدرن بودن از نصب آسانی نیز برخوردار می‌باشد. این امکان فراهم است تا درب ضد سرقت سی ان سی را به راحتی و در کمترین زمان نصب کنید، البته توجه داشته باشید که این کار باید توسط متخصصین انجام شود. چنانچه بنا به هر دلیلی درب ضد سرقت سی ان سی شما دچار صدمه جدی شد می‌توانید به راحتی آن را تعمیر یا حتی تعویض کنید. به طور مثال اگر در صورت به وجود آمدن مشکلی رویه درب ضد سرقت سی ان سی دچار شکستگی یا آسیب دیدگی شد می‌توانید به راحتی و بدون هرگونه جابجایی در محل مورد نظر آن را به راحتی تعویض کنید.

6. امنیت

برخورداری از امنیت فوق‌العاده بالا تنها به دلیل داشتن زبانه ثابت پشت لنگه و مانع از باز شدن آن حتی در صورت حذف لولا توسط سارق خواهد شد.

7. قفل و یراق آلات

قفل و یراق آلات موجود روی درب ضد سرقت سی ان سی مجهز به زبانه‌های فولادی بوده و می‌توانید اطمینان داشته باشید که غیر قابل برش و درگیری زبانه یا محل قفل نیز به اندازه ۳ سانتی‌متر در ۳ مرحله تعبیه شده‌است.

8. سایر مزایا درب ضد سرقت سی ان سی

می‌توانید از درب ضد سرقت سی ان سی در ورودی اماکن امنیتی واحد‌های مسکونی ویلا‌ها و منازل شخصی و سایر مکان‌های مختلف استفاده کنید.
به راحتی از درز آسان آتش جلوگیری خواهد کرد و این مورد در درب‌های ضد سرقت تنها به دلیل داشتن شبکه فولادی و خارجی امکان‌پذیر است.
مانع از نفوذ حشرات مضر و گرد و غبار
برخورداری از حداکثر بازشو و لولای ۱۳۰ درجه
توجه داشته باشید که اگر قصد سفارش درب ضد سرقت سی ان سی را دارید این امکان فراهم است تا با کارشناسان ما در واحد ایساتیس تماس حاصل فرمایید تا با بهترین درجه کیفیت و تنوع بسیار بالای این در‌ها به راحتی آشنا شوید. شماره تماس ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

مزایا درب ضد سرقت سی ان سی

درب ضد سرقت سی ان سی - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

دلایل فروش بالای درب ضد سرقت ‌سی‌ ان‌ سی

از جمله دلایل مهم و پر اهمیتی که باعث فروش سفارش بالای درب ضد سرقت سی‌ان‌سی شده ویژگی‌های خاصی مانند سادگی و شیک بودن درب ضد سرقت می‌باشد. همچنین با مراجعه به فروشگاه به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد که از لحاظ قیمت نیز بسیار مناسب و به صرفه‌تر از سایرین است که همین مورد به شدت توجه تمامی افراد علی الخصوص آن دسته از کسانی که در کار ساختمان‌سازی حضور دارند قرار گرفته است.
از جمله مورد مهم دیگری که در مطالب فوق نیز به آن اشاره کردیم وجود ورق‌های فولادی در لایه میانی درب ضد سرقت سی ان سی می‌باشد که مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر فشار و ضربه از خود نشان می‌دهد. علاوه بر این موارد وجود عایق‌های صوتی و حرارتی درب نیز می‌تواند کارایی فوق‌العاده بالایی نسبت به حرارت و ورود صدا‌های ناهنجار ایجاد کند. درب ضد سرقت سی ان سی به قفل‌های چند زبانه را دیجیتالی مجهز است و این امکان را فراهم کرده تا بتوانید با استفاده از رمز یا حتی اثر انگشت نیز درب را باز کنید که تمامی این موارد نقش مهم و حائز اهمیتی در ایجاد امنیت و ایمنی بالا به دنبال دارند.
لازم به ذکر است به توضیح این موضوع نیز بپردازیم درب‌های ضد سرقت علاوه بر ایمنی بالا دارای زیبایی و نمای بسیار خاص و مدرنی جهت استفاده برای درب ورودی ساختمان‌های مسکونی و تجاری و اداری می‌باشند. درب ضد سرقت سی ان سی نیز یکی از این محصولات تلقی شده و به عنوان یکی از مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین انواع درب‌های ضد سرقت در بازار به فروش می‌رسد. از ظاهری بسیار زیبا و ساده و شیک و همچنین نصب آسان برخوردار است. در مطالب فوق نیز بیان کردیم که درب ضد سرقت سی ان سی دارای دو رویه‌ ام‌دی‌اف با روکش طبیعی و رویه پی‌وی‌سی کره‌ای تولید و ساخته می‌شود.
جهت به حداقل رساندن امنیت درب ضد سرقت سی‌ ان سی از قفل‌های چهارده زبانه ترک و پنج عدد پیم پشت لولا استفاده شده که از این طریق می‌تواند بیشترین مقاومت را برای ساختمان شما به عمل آورد. پیشنهاد می‌دهیم جهت بالا بردن مقاومت چهارچوب پشت آن را با سیمان پر کنید. در صورت استفاده از جوشکاری قوی درب ضد سرقت با استفاده از فوم فشرده پلی‌اورتان تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت صورت می‌گیرد.

دلایل فروش بالای درب ضد سرقت ‌سی‌ان‌سی

درب ضد سرقت سی ان سی - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

قیمت درب ضد سرقت سی‌ ان‌ سی

به خوبی از این موضوع آگاهی دارید که مهم‌ترین اولویت هنگام مراجعه برای خرید تمامی مصالح ساختمانی از جمله درب‌های آن، هزینه مربوطه می‌باشد. همانطور که در مطالب فوق نیز اشاره کردیم درب ضد سرقت سی ان سی علاوه بر زیبایی و مدرن و شیک بودن از قیمت فوق‌العاده مناسبی نیز برخوردار بوده و خریداران عمده و خرده می‌توانند به راحتی آن را تهیه و خریداری کنند. با در نظر گرفتن این موضوع که درب‌های ضد سرقت سی ان سی از طول عمر فوق‌العاده مفیدی برخوردار می‌باشند به همین دلیل خرید آن از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. از جهت دیگر به این دلیل که درب ضد سرقت سی ان سی با سهولت نصب و تعمیر آسانی روبه‌رو است قیمت آن نیز به طور کلی ارزان تمام می‌شود. هنگام مراجعه برای خرید درب‌های ضد سرقت سی ان سی می‌توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش این تجهیزات نیز بهره‌مند شوید.
یکسری درب‌های ضد سرقت دارای طرح سوپر برجسته می‌باشند که قیمت درب ضد سرقت سی ان سی در مقایسه با آن‌ها کمتر بوده و این اختلاف قیمت تنها به دلیل تفاوت میان متریال و برجستگی کمتر موجود روی درب ضد سرقت است.
جهت بالا بردن افزایش درب ضد سرقت سی ان سی امکان نصب قفل‌های ۱۴ زبانه ترک و استفاده از ۵ عدد پیم پشت لولا وجود دارد تا از این طریق بتوانید بیشترین مقدار مقاومت را برای درب سی ان سی به عمل‌آورید. علاوه بر موارد گفته شده بهتر است پشت چهارچوب درب ضد سرقت را نیز با سیمان پر کنید که این کار تنها برای بالا بردن مقاومت آن انجام خواهد شد.
با توجه به در نظر گرفتن این موضوع که انواع مختلفی از درب‌های ضد سرقت در داخل بازار موجود می‌باشد، می‌توان گفت درب ضد سرقت سی ان سی به عنوان یک محصول با کیفیت و مناسب و برخوردار بودن از قیمت به صرفه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین از زیبایی هنری و نمای خاصی برخوردارند و طریقه نصب آن‌ها نیز درست همانند سایر درب‌های ضد سرقت دیگر است. معمولاً این نوع محصول را در دو مدل با قفل‌های ۷ و ۱۴ زبانه تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

قیمت درب ضد سرقت سی‌ان‌سی

درب ضد سرقت سی ان سی - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با درب ضد سرقت سی ان، سی درب ضد سرقت سی ان سی چیست، ویژگی‌ها و کاربرد درب ضد سرقت سی ان سی، مدل‌های درب ضد سرقت سی ان سی، مزایا درب ضد سرقت سی ان سی، دلایل فروش بالای درب ضد سرقت سی ان سی و قیمت درب ضد سرقت سی ان سی مطالب لازم را بیان کردیم.
در پایان نیز باید یادآوری این موضوع شویم یکی از راهکار‌های فوق‌العاده عالی و مناسب که می‌تواند حفظ امنیت ساختمان‌های مختلف تجاری، مسکونی و غیره را چندین برابر افزایش دهد استفاده از درب ضد سرقت می‌باشد. درب ضد سرقت سی ان سی به عنوان یکی از بهترین درب‌های ضد سرقت به حساب آمده و می‌توانید از آن برای انواع مختلفی از ساختمان‌ها استفاده نمایید. از جمله ویژگی‌های بسیار خاص و منحصر به فرد درب ضد سرقت سی ان سی امنیت بالای آن ظاهر زیبا و شکل و قابلیت نصب قفل‌های دیجیتالی روی آن است. لازم به ذکر است به توضیح این موضوع نیز بپردازیم درب ضد سرقت سی ان سی ضد سرقت و ضد حرارت بوده و هنگام مراجعه برای خرید می‌توانید به خوبی متوجه تنوع در طرح و رنگ بالای آن شوید.
برای تولید درب ضد سرقت سی ان سی از تنوع بالای طرح‌های سی ان سی استفاده شده که هنگام حضور در فروشگاه می‌توانید تمامی این موارد را مشاهده فرمایید. در رابطه با قیمت این درب‌ها نیز باید بیان کنیم که با در نظر گرفتن مواردی همچون متریال به کار گرفته و نقوش طراحی شده می‌تواند متفاوت از دیگری باشد. به شما پیشنهاد می‌دهیم برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه و مطلع شدن از قیمت درب‌های ضد سرقت سی ان سی با کارشناسان ایساتیس در تماس حاصل فرمایید. این مجموعه نقش بسیار مهم و فوق‌العاده کاربردی در تولید و فروش انواع درب‌های ضد سرقت ایرانی و ترک به دنبال دارند. همچنین می‌توانید با برقراری تماس از تمامی نکات ریز و درشت مد نظر خود اطلاع پیدا کنید. شماره تماس: ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *