وبلاگ

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت یکی از مهم ترین پارامتر های مد نظر کسانی است که قصد بازسازی منارل خود را دارند. زمانی که قصد دارید از ساختمان خود در برابر سارقین محافظت نمایید درب ضد سرقت بهترین انتخاب می‌باشد که می‌توانید از این درب‌ها استفاده نمایید. البته برای بهره مندی از مزایای درب‌های ضد سرقت باید از درب‌های استاندارد استفاده نمایید. از جمله مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با درب‌های ضد سرقت لازم است به آن توجه شود، قیمت این نوع از درب‌ها می‌باشد که تعیین کننده سطح کیفیت درب است.
از جمله دغدغه‌هایی که در هنگام خرید درب‌های ضد سرقت وجود دارد، قیمت فروش تجهیزات می‌باشد .همچنین قیمت حمل و نقل و نصب این درب‌ها نیز مهم می‌باشد. قیمت انواع درب ضد سرقت با توجه به پارامترهای گوناگونی همانند کیفیت درب، وزن و ابعاد درب، تجهیزات جانبی، تک لنگه یا دو لنگه بودن و غیره مشخص می‌گردد. همچنین علاوه بر قیمت ساخت درب باید قیمت حمل و نقل آن و نیز هزینه نصب را نیز مد نظر قرار دهید. برای خرید درب ضد سرقت و یا مشاوره می‌توانید با مجموعه ایساتیس در با شماره تماس 09121303655 در تماس باشید.

قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

درب ضد سرقت

زمانی که شما قصد محافظت از اماکن گوناگونی را دارید از جمله روش‌های مناسب استفاده از انواع درب‌های استاندارد و به خصوص درب‌های ضد سرقت می‌باشد. درب‌های ضد سرقت دارای ساختاری ویژه می‌باشند که در مقایسه با درب‌های معمولی دارای مقاومت و امنیت بیشتری هستند. به همین خاطر در دنیای امروز به جهت محافظت نمودن از بخش‌های داخلی و خارجی ساختمان از انواع درب‌های ضد سرقت استفاده می‌شود. از جمله نکات مهمی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آنها توجه نمود کیفیت مناسب درب می‌باشد که برای تحقق این امر لازم است از مجموعه‌های معتبر اقدام به خریداری این تجهیزات نمایید. مجموعه ایساتیس در تولید کننده و عرضه کننده انواع درب‌های ضد سرقت ایرانی و ترک با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از انواع درب ضد سرقت و نیز قیمت این نوع از تجهیزات با شماره تماس 09121303655 تماس حاصل فرمایید.

خرید درب ضد سرقت

از جمله اساسی‌ترین و مهم‌ترین مواردی که تاثیر زیادی در قیمت انواع درب ضد سرقت دارد، هزینه‌های سربار می‌باشد. به هر میزان که هزینه‌های  یک شرکت بالاتر برود قیمت تمام شده محصول تولیدی آن شرکت نیز بالاتر خواهد رفت. از جمله مهم‌ترین وظایفی که مدیران شرکت‌های تولیدی لازم است آن را به انجام برسانند، کنترل نمودن هزینه‌ها و متعادل کردن آن با تعداد محصول تولیدی می‌باشد. در برخی از واحدهای تولیدی به جهت اینکه قیمت تمام شده درب کاهش یابد با حفظ یک عدد ثابت برای هزینه‌ها اقدام به افزایش تعداد محصول تولیدی می‌نمایند. گروه‌های تولیدی در این نوع از شرکت‌ها لازم است تا تعداد بیشتری در روز از یک محصول ویژه را تولید نمایند که در نتیجه این امر، کیفیت به آسانی فدای کمیت می‌شود. بنابراین در صورتی که کیفیت تولید انواع درب را با توجه بیشتری بررسی نمایید خواهید دید که از نظر کیفیت جوشکاری، رنگ کاری و مونتاژ تفاوت زیادی با درب‌هایی با کیفیت بالا دارند به همین جهت زمانی که عکس درب ضد سرقت برخی از شرکت‌ها را با نمونه‌های واقعی آن نوع از درب مقایسه می‌نمایید، می‌بینید که آن دو دارای تفاوت‌های بسیاری می‌باشند.
درب‌های ضد سرقت زمانی که قفل می‌گردند لازم است تا همانند یک دیوار عمل کنند بدین معنا که برای وارد شدن به منزل از طریق یک دیوار تنها راه ممکن این است که دیوار را تخریب کنید و به طور حتم تخریب نمودن دیواری که در آن از ورقه‌های فولادی استفاده شده باشد کار بسیار دشواری می‌باشد. این موضوع از جمله عواملی می‌باشد که بر قیمت انواع درب ضد سرقت تاثیر گذار است. از جمله پارامترهای دیگری که بر قیمت درب ضد سرقت موثر می‌باشد نحوه وصل نمودن و قرار دادن درب در مکان مخصوص به خود است. به جهت تولید این محصولات در کارخانجات معتبر از اندازه‌های استاندارد استفاده می‌گردد بنابراین به صورت کلی یک محصول مشابه که از دو متریال همانند برای تولید آن‌ها در دو کارخانه متفاوت استفاده شده است نباید در قیمت دارای تفاوت زیادی باشند. همچنین هر نوع تغییری که در اندازه، جنس و مواد مورد استفاده ایجاد می‌شود منجر به افزایش قیمت درب ضد سرقت ویلایی و آپارتمانی می‌گردد.

خرید درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب ضد سرقت

قیمت انواع درب‌های ایمنی که به آنها درب‌های ضد سرقت گفته می‌شود تحت تاثیر عوامل گوناگونی می‌باشد که در ادامه مطلب به این عوامل اشاره خواهد شد.

1- کشور تولید کننده درب ضد سرقت

کشوری که درب ضد سرقت را تولید می‌کند در تعیین قیمت انواع درب ضد سرقت بسیار موثر می‌باشد. کشور تولید کننده درب در مرحله اول تعیین قیمت‌ها قرار دارد و روند کلی تولید و مواد استفاده شده آن‌ها با یکدیگر دارای تفاوت می‌باشد. در بازار داخلی کشور ایران سه نوع درب چینی، ترک و ایرانی موجود می‌باشد که هر کدام از این درب‌ها با توجه به خصوصیات و مزیت‌هایی که دارند دارای قیمت‌های متفاوتی نیز می‌باشند. درب‌هایی که از کشور ترکیه وارد می‌شوند دارای وزن بیشتری هستند زیرا کیفیت آن‌ها بالاتر است و نسبت به درب‌های ایرانی و چینی دارای مقاومت بیشتری هستند. درب های ایرانی و چینی دارای کیفیت پایین‌تری نسبت به درب‌های ترک هستند اما در عین حال ویژگی‌های جذابی را دارا می‌باشند.  در جایگاه آخر این نوع از درب‌ها درب‌های چینی قرار دارند. درب‌های چینی دارای کیفیت پایینی می‌باشند و این نوع از درب‌ها را تنها ایرانی‌ها و ترک‌ها خریداری می‌کنند که قصد آن‌ها تنها خرید یک درب ارزان قیمت است و فقط قیمت درب برای آن‌ها مهم است.

2- روکش یا رویه درب ضد سرقت

کلیه درب‌ها  در طرفین دارای دو روکش می‌باشند که بر روی محتوای داخلی درب قرار می‌گیرد. از جمله مواردی که بر قیمت تمام شده درب تاثیر گذار است جنس پوشش درب می‌باشد که شامل دسته متنوعی از انواع روکش‌ها می‌باشد. به غیر از فرایند های فلزی که ضخامت ورق فلزی وزن را تعیین می‌کند و تناسب آن ممکن است به وسیله آهن استفاده شده در آن مشخص گردد، بقیه پنل‌های درب ضد سرقت از جنس ام دی اف است. یک لایه دیگر بر روی تخته ام دی اف قرار می‌گیرد که مشخص کننده ظاهر نهایی درب است و هر میزان که کیفیت جنس رویه درب بیشتر باشد قیمت درب نیز افزایش خواهد یافت و این عوامل باعث شده است تا قیمت محصولات pvc کمتر باشد. آن دسته از محصولاتی که در رویه آن‌ها از چوب راش و یا از جنس فلز استفاده شده باشند، دارای هزینه تولید بیشتری می‌باشند. از جمله عوامل دیگر میزان فولادی است که در آن به کار برده شده است برای مثال در برخی از انواع درب‌ها از فولاد درجه یک در کنار استیل‌هایی با ضخامت بالا استفاده می‌شود که در صورتی که در روند تولید محصولات از این مواد استفاده نشود قیمت نهایی آن‌ها کاهش زیادی خواهد داشت.
جنس مواد اولیه ای که در تولید انواع درب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده قیمت محسوب می‌گردد. برای مثال در صورتی که در تولید انواع درب از متریال برند و درجه یک ترکی استفاده گردد هزینه پایانی آن نیز افزایش خواهد یافت البته باید توجه داشته باشید که این نوع درب‌ها دارای ماندگاری و طول عمر بیشتری نیز خواهند بود.

3-قفل و یراق آلات نصب شده

قفل و یراق آلات نیز می‌تواند دارای تاثیر بسیار زیادی در هزینه درب ضد سرقت باشند. با توجه به اینکه این نوع از محصولات دارای قیمت های مختلفی می‌باشند لازم است تا با بررسی نمودن کلیه جوانب  محصول مورد نظر را انتخاب و بر روی درب مورد نظر خود نصب نمایید. بی کیفیت‌ترین محصولاتی که در این خانواده قرار دارند یراق آلات چینی می‌باشد اما یراق آلات ایتالیایی علاوه بر کیفیت بالا می‌توانند ماندگاری محصولات را افزایش دهند که در این صورت درب دارای قیمت پایانی بیشتری خواهد بود. در بازار امروز بهترین نوع قفل درب‌های مختلف ضد سرقت قفل کاله ترک می‌باشد که در مرحله تولید به کار گرفته می‌شود. این نوع از قفل دارای انواع گوناگونی می‌باشد که با توجه به نوع درب از آن استفاده می‌شود. کلیه این قفل‌ها در بازار ایران موجود هستند و تولید کنندگان بسیاری از این محصولات استفاده می‌نمایند.برای مثال قیمت قفل چند سیستمی تقریباً به میزان ۳ برابر بیشتر از یک قفل معمولی می‌باشد. البته قفل‌ها دارای امنیت‌های گوناگونی می‌باشند و با توجه به امنیت قفل قیمت آن کم و زیاد خواهد شد. به صورت کلی می‌توان بیان کرد که در صورتی که خریداران درب‌های ضد سرقت قصد داشته باشند برای قفل درب هزینه بیشتری را پرداخت کنند در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند امنیت بیشتری نیز خواهند داشت. البته افرادی نیز تمایل دارند تا از قفل‌های بی کیفیت چینی بر روی محصولات خود استفاده کنند که این محصولات ضمانتی ندارند و در صورتی که خراب شوند هزینه‌های زیادی را به خریدار تحمیل خواهند کرد.

4- ابعاد و وزن درب ضد سرقت

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت حمل و نقل انواع درب‌های ضد سرقت  موثر می‌باشد اندازه و وزن درب است. این نوع درب‌ها معمولا در اندازه‌های استاندارد و به صورت درب‌های تک و دوتایی تولید می‌گردند که در هزینه حمل و نقل این درب‌ها تا محل نصب تاثیر گذار می‌باشد. وزن درب نشان دهنده میزان آهن مصرفی در درب می‌باشد هر چقدر که بالاتر باشد ضخامت چهارچوب و لنگه درب ونیز ضخامت پروفیل‌های داخلی و لنگه میانی درب افزایش خواهد یافت و در نتیجه می‌توان گفت که کیفیت و ایمنی این نوع از درب‌ها در مقایسه با درب‌های سبک بیشتر است. برای این که بتوانید وزن صحیح درب‌های تولیدی ضد سرقت را محاسبه نماید و این وزن را با وزن اعلام شده به وسیله فروشنده مقایسه نمایید می‌توانید از انواع فرمول‌های آسان استفاده نمایید.
انواع اسکلت فلزی و لولاهایی در که در بازار ایران موجود می‌باشند دارای حداقل استاندارد از پیش تعریف شده هستند و تولید کنندگان درب ضد سرقت ملزم به رعایت این استانداردها هستند بدین معنا که به جهت اطمینان از ایمنی مورد انتظار خریدار باید این نوع از حداقل‌ها به درستی رعایت شود . ضخامت قاب و لنگه لولا ۲۵.۱ میلی متر باشد. ضخامت لنگه وسط درب ضد سرقت حداقل نیم میلی متر و ترجیحا رول شده باشد. تعداد پروفیل‌های تقویت کننده در مرکز لولا ۵ عدد می‌باشد با ضخامت ۰.۷ میلی متر. درب‌ها از نظر اندازه به انواع تک لنگه ،دو لنگه و لابی تقسیم بندی می‌شوند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

5- نوع رزت و یراق الات درب ضد سرقت

اکسسوری یا یراق آلات که در درب ضد سرقت به کار می‌رود تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری درب دارد. از جمله عواملی که بر قیمت تمام شده درب موثر می‌باشد یراق آلات استفاده شده در درب می‌باشد. همانند انواع لوازم جانبی لوکس، لوازم کاربردی و مصرفی درب نیز همانند دیگر قطعات بکار رفته در درب‌های ضد سرقت دارای انواع بی کیفیت و با کیفیت می‌باشد. برخی از تولیدکنندگان برای اینکه قیمت درب‌ها کاهش یابد و ارزان شود سخت افزار درب ارزان را نصب می‌نمایند. تعدادی از این قطعات تاثیر چندانی در کیفیت و عملکرد درب نخواهند داشت و ممکن است تنها بر ظاهر و زیبایی درب ضد سرقت تاثیر بگذارند. همانند دسته ثابت و کوبنده. اما دسته ای از این قطعات می‌توانند بر کیفیت و عملکرد درب تاثیر گذار باشند. این نوع از قطعات عبارتند از:

رزت درب ضد سرقت
رزت درب ضد سرقت تاثیر مستقیمی بر امنیت درب خواهد داشت. از جمله اجزایی که سارقین برای اولین بار شانس خود را برای باز کردن درب شما امتحان می‌کنند، رزت می‌باشد. اگر از انواع بی‌کیفیت این قطعه استفاده شود امنیت درب کاهش پیدا خواهد کرد و می‌تواند از چرخش درست کلید در قفل جلوگیری نماید.

دستگیره متحرک درب ضد سرقت
دستگیره های متحرک درب ضد سرقت به طور دائمی به جهت باز و بسته کردن درب مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر این دستگیره‌ها دارای کیفیت پایین باشند به صورت مداوم شکست خواهند شد و باعث آسیب به سطح درب می‌شود که در نتیجه هزینه‌های بسیاری را به خریدار تحمیل خواهد کرد.

چشمی درب ضد سرقت
چشمی‌هایی که دارای کیفیت پایینی می‌باشند زاویه دید مناسبی ندارند و وظیفه اصلی خود را که دیدن بیرون درب با زاویه ۱۵۰ درجه می‌باشد، به خوبی انجام نخواهند داد.

نکته‌ای که در مورد یراق آلات مهم می‌باشد نوع آبکاری آن‌ها می‌باشد. در صورتیکه آبکاری نامناسب باشد با گذشت زمان موجب تغییر رنگ و پوسته پوسته شدن آن خواهد شد که در نتیجه ظاهر و زیبایی درب را کاهش خواهد داد.

6-اضافه کردن ویژگی های خاص به درب ضد سرقت

با توجه به روند تولید و نیز به جهت کاهش یافتن قیمت در مواردی لازم است تا از نصب برخی از المان‌ها جلوگیری شود. از جمله این المان ها ضد دیلم بودن می‌باشد که در صورتی که مشتری سفارش دهد تا بر روی درب نصب شود، نصب خواهد شد اما باعث می‌شود تا هزینه ساخت آن مقداری افزایش یابد. از جمله ویژگی‌های دیگر روکوب‌ها هستند که در صورتی که مشتری درخواست دهد بر روی درب نصب خواهد شد. با توجه به منبت کاری که بر روی این قطعات وجود دارد میزان هزینه و زمان برای تولید را افزایش می‌دهد و طبیعتا هزینه‌ نهایی درب افزایش خواهد یافت. اما استفاده از این نوع محصولات باعث می‌شود تا زیبایی درب‌ها بسیار افزایش یابد که در مقابل هزینه‌ای که پرداخت می‌شود زیبایی خود را به نمایش می‌گذارد.
از جمله ویژگی‌های دیگر رنگ درب است که در صورت تغییر رنگ پایه و درخواست نمودن رنگ دیگر می‌تواند از جمله عواملی باشد که بر افزایش قیمت تاثیر می‌گذارد اما در صورتی که نیاز به تغییر رنگ درب دارید بهتر است از آن چشم پوشی نکنید.
مهم‌ترین نکته ای که در هنگام خرید درب‌های ضد سرقت باید به آنها توجه نمود کیفیت مناسب درب می‌باشد که برای تحقق این امر لازم است از مجموعه‌های معتبر اقدام به خریداری این تجهیزات نمایید. مجموعه ایساتیس تولید کننده و عرضه کننده انواع درب‌های ضد سرقت ایرانی و ترک با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از انواع درب ضد سرقت و نیز قیمت این نوع از تجهیزات با شماره تماس 09121303655 تماس حاصل فرمایید.

7-شکل درب ضد سرقت

از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی که در قیمت درب ضد سرقت ترک اصل تاثیر گذار می‌باشد زیبایی این نوع از درب و تاثیر آندر دکوراسیون منزل است. به عنوان مثال رنگ چوبی که مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا ایجاد طراحی متفاوت بر روی درب باعث می‌شود تا قیمت آن نیز متفاوت شود.

8-فاصله محل تخلیه تا محل نصب

درب‌های ضد سرقت دارای وزن بیشتری نسبت به درب‌های معمولی می‌باشند. درب‌های معمولی را می‌توان به وسیله یک نفر حمل کرد اما به جهت حمل و نقل درب ضد سرقت و رساندن آن به طبقه مورد نظر معمولا نیاز به دو یا سه نفر کارگر می‌باشد و به همین جهت در زمان خریداری بهترین درب ضد سرقت آپارتمان باید این موضوع را در نظر داشته باشید که لازم است هزینه‌ای را نیز بابت حمل و نقل درب به وسیله کارگران متحمل شوید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

فاکتور های موثر در قیمت نصب درب ضد سرقت

علاوه بر این که لازم است هزینه خرید درب ضد سرقت و هزینه حمل این درب‌ها بررسی شود باید هزینه نصب درب‌های ضد سرقت نیز در نظر گرفته شود .تعیین قیمت حمل درب ضد سرقت و نصب این نوع از درب تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی می‌باشد. برای نصب کامل درب ضد سرقت لازم است تا مراحل مختلفی طی شود. اگر ساختمان نوساز است لازم است تا نصب چارچوب درب به وسیله نصاب صورت پذیرد.
مرحله دیگر نصب کامل درب ضد سرقت شامل نصب قفل و دستگیره درب است که لازم است با دقت زیادی انجام شود. از جمله مراحل دیگر نصب کامل درب ضد سرقت اندازه گیری و نصب نمودن لولا با توجه به چارچوب و در مرحله آخر نصب درب ضد سرقت می‌باشد. البته در تعیین قیمت نهایی نصب درب ضد سرقت پارامترهای گوناگون دیگری نیز مدنظر فرد نصاب قرار می‌گیرد.

یک لنگه یا دولنگه بودن درب ضد سرقت

از جمله مهم‌ترین فاکتورها که بر قیمت نصب انواع درب ضد سرقت تاثیر گذار می‌باشد یک لنگه و یا دو لنگه بودن درب است. همانطور که اطلاع دارید برای نصب درب‌های ضد سرقت دو لنگه به زمان بیشتری در مقایسه با درب‌های تک لنگه نیاز می‌باشد که این عوامل بر روی قیمت نهایی نصب تاثیرگذار خواهند بود.

نحوه نصب درب ضد سرقت

یکی دیگر از فاکتور هایی که در تعیین قیمت نصب درب ضد سرقت تاثیر گذار می‌باشد نحوه نصب نمودن این درب‌های استاندارد است. در حال حاضر نصاب به جهت نصب انواع درب‌های ضد سرقت از روش‌های گوناگونی استفاده می‌کند یکی از روش‌های نصب درب ضد سرقت روش جوش دادن می‌باشد که در این روش فرد نصاب درب ضد سرقت را از قسمت بیرونی وارد چارچوب می‌نماید و بعد از اینکه از تراز بودن درب و چارچوب به طور  کامل اطمینان حاصل نمود درب را به صورت کامل به چارچوب جوش می‌دهد. در روش رول بولت پس از اینکه درب و چهارچوب تراز شدند و همچنین هماهنگی لولای درب با دیوار ،سوراخ‌های مورد نیاز بر روی دیوار ایجاد می‌شود و رول بولت‌ها در جای مشخص قرار می‌گیرند. انجام هر یک از این دو روش نصب درب ضد سرقت دارای هزینه‌های گوناگونی می‌باشد.
شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت حمل درب ضد سرقت و نیز هزینه نصب این نوع از درب به مشاورین و متخصصین در این حوزه مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که نصب درب ضد سرقت باید حتماً به وسیله افراد متخصص و کارشناس در این زمینه صورت بگیرد.

قیمت درب ضد سرقت ایساتیس در 09121303655 5

قیمت درب ضد سرقت - شرکت ایساتیس‌در - ۰۹۱۲۱۳۰۳۶۵۵

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با قیمت درب ضد سرقت و عوامل موثر بر روی آن مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. از جمله مطالبی که در این مقاله عنوان باشد می‌توان به: قیمت درب ضد سرقت، کشور عوامل موثر بر قیمت درب ضد سرقت ،فاکتورهای موثر در قیمت نصب درب ضد سرقت و غیره اشاره نمود.
در دنیای امروز می‌توان با استفاده از انواع مدل‌های درب‌های ضد سرقت امنیت ساختمان‌های خود را افزایش داد. درب اولین عاملی می‌باشد که هرشخصی قبل از دیدن فضای داخلی آپارتمان آن را می‌بیند و و با آن روبرو می‌شود. درب‌های ضد سرقت دارای مدل‌های گوناگون می‌باشند که هر کدام از آن‌ها قیمت مخصوصی دارند. قیمت انواع درب‌های ضد سرقت با توجه به فاکتورهای گوناگونی مشخص می‌شود که با در نظر گرفتن این فاکتورها می‌توان قیمت درب‌های ضد سرقت را تعیین نمود. در صورتی که در درب ضد سرقت از مواد با کیفیت بالا استفاده شود قیمت درب افزایش خواهد یافت اما توجه داشته باشید که هر چقدر کیفیت مواد مورد استفاده در درب ضد سرقت افزایش یابد امنیت و طول عمر درب نیز افزایش خواهد یافت.
در صورتی که شما قصد دارید درب ضد سرقت تهیه نمایید لازم است تا این نوع از محصولات را از مراکز معتبر خریداری نمایید تا بتوانید از انواع مزیت‌های این نوع درب‌ها بهره مند گردید. مجموعه ایساتیس تولید کننده و عرضه کننده انواع درب‌های ضد سرقت ایرانی و ترک با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از انواع مدل‌های درب ضد سرقت و نیز آگاهی از قیمت این نوع درب‌ها با شماره تماس 09121303655 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *